فونیکسریمکسبهتام

ایولوس EV۵۰۰؛

سدان جدید دانگ فنگ و ۴۰۰ کیلومتر رانندگی پاک!

عصر خودرو- ایی ویی۵۰۰ از طراحی ظاهری به شدت وابسته به عناصر کرومی است و از این طریق تلاش شده تا ظاهری لوکس و باکیفیت برای این خودرو ارائه شود.

سدان جدید دانگ فنگ و ۴۰۰ کیلومتر رانندگی پاک!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، مدتی قبل سدان ایولوس دی53 از گروه دانگ فنگ را اینجا معرفی کردیم که به عنوان یک محصول اقتصادی با طراحی جدید و متفاوت از محصولات قبلی سازنده، مورد توجه قرار دارد. هم اکنون ویرایشی جدیدتری از این خودرو با نام فنگشن ژوان ایی ویی یا ایولوس ایی ویی500 در بازار چین با برچسب قیمت 23 تا 24600 دلار عرضه می شود که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.

ابعاد
ایی ویی500 از طراحی ظاهری به شدت وابسته به عناصر کرومی است و از این طریق تلاش شده تا ظاهری لوکس و باکیفیت برای این خودرو ارائه شود. خودرو از منظر ابعاد برابر با 4660 میلیمتر در طول، 1812 میلیمتر در عرض و 1480 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها برابر با 2680 میلیمتر و وزن خالص 1541 کیلوگرم محاسبه شده است.

این ابعاد دقیقا همان است که در ایولوس دی53 نیز بدان اشاره شد و هیچ تفاوتی ندارد.

پیشرانه
در بخش پیشرانه این خودرو از یک موتور الکتریکی 120 کیلوواتی(160 اسب بخار) با گشتاور 260 نیوتن متر استفاده شده است. باتری لیتیوم 47.7 کیلووات ساعت برد حرکتی 400 کیلومتر را در اختیار کاربر قرار می دهد. بیشینه سرعت نیز برابر با 155 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

در بخش جعبه دنده از نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در حالت استاندارد 16 اینچی هستند.

کابین
کابین نیز با خودروی دی53 تفاوت خاصی ندارد و از امکانات این فضا می توان به: سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، نورپردازی داخلی، شارژ بی سیم، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، نشانگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، بلوتوث، یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی، استراحتگاه دست، پاور ویندوز جلو و عقب، سنسور باران، اسکای روف الکتریکی، آینه ها با تنظیم الکتریکی، گرم کن و جمع کن اتوماتیک اشاره کرد.

ایمنی
در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ایی بی دیی، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی، هدلایت اتوماتیک، ایربگ کامل، ایزوفیکس و ... قابل اشاره هستند.

بخشی از امکانات مورد اشاره فقط در حالت آپشن ارائه می شوند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو