فونیکسریمکسبهتام

حضور شرکت تولید خودرو های سفارشی ایران خودرو در نمایشگاه بین المللی تیونکس

خبر های خوبی از آپکو در راه است

عصر خودرو- در حاشیه نخستین نمایشگاه بین المللی تیونکس که از ۶ ام خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، شرکت آپکو که به تازگی مرکز دیتیلینگ و تیونینگ خود را در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص کرج افتتاح کرده، حضور جدی و پررنگ دارد. در حاشیه بازدید از غرفه این شرکت، گفت و گو کوتاهی با حسن جلینی مدیرعامل این مجموعه داشتیم که مشروح آن را در زیر می‌خوانید.

خبر های خوبی از آپکو در راه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در طول شش ماه گذشته استراتژی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدتی در این مجموعه تدوین شده است که برطبق آن‌ها انجام خدمات تیونینگ، دیتیلینگ، تیونینگ بدنه، تیونینگ موتور و پوشش نانوسرامیک آغاز کرده‌ایم. افق‌های خوبی را پیش روی خودمان می‌بینیم. از چند روز پیش که مرکز تیونینگ و دیتیلینگ آپکو افتتاح شده، با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده‌ایم.

    جلینی در مورد موضوع اختصاص دادن یک درصد از سهم فروش ایران‌خودرو به شرکت آپکو که در نشست خبری هفته گذشته توسط مدیرعامل ایران‌خودرو مطرح شده بود گفت: مشتریان علاقه‌مند هستند تا رنگ بدنه، تریم داخل و آپشن‌های نصب شده روی خودرو را خودشان انتخاب کنند به همین منظور استراتژی تدوین شده در گروه صنعتی ایران‍خودرو به این صورت خواهد بود که یک درصد از سهم تولید ماهانه به‌صورت مستقیم به آپکو سپرده شود تا براساس سلایق مشتری طراحی و تحویل داده شود. وی همچنین افزود: اگر یک درصد از سهم تولید ایران خوردوبه آپکو اختصاص یابد، ما می توانیم سالانه حدود 4000 دستگاه تارا را با رنگ و تیون و کاور و آپشن های مختلف عرضه کنیم تا تمامی سلایق را پوشش دهد.

    مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو در ادامه گفت: برنامه جمعه‌های آپکویی به‌زودی شروع خواهد شد تا فرصتی برای یادگیری و آموزش نیروهای جوانان کشور باشد.

    جلینی همچنین در مرود طرح بازسازی خودرو های کهنه و کارکرده گفت: برای بازسازی خودرو های کارکرده در حال انعقاد قرار داد با تکسیرانی هستیم تا خودروهایی که در نمای داخلی و خارجی آسیب دیده اند و یا کهنه شده اند را تعمیر و نوسازی کنیم. همچنین این طرح در سطح کشور و برای مشتریان خصوصی نیز قابل اجرا خواهد بود.

    جلینی در خصوص استاندارد محصولات مورد استفاده در زمینه دیتیلینگ و تیونینگ خودرو در آپکو توضیح داد: در حال حاضر در کشور، استانداری برای این موضوع وجود ندارد و بنابراین ما بر اساس استاندار های خارجی کار یم کینم اما در تلاش هستیم تا با همکاری سازمان ملی استاندارد ایران، یک استاندارد مشخص برای این محصولات تدوین بشود تا آپکو نیز بتواند بر اساس استاندارد های ایران کار کند. اما نکته لازم به ذکر این است که تمامی محصولات مورد استفاده، شامل گارانتی آپکو خواهند بود در صورت بروز هرگونه مشکل بر اساس قواعد گارانتی تعمیر و یا تعویض خواند شد.

    وی همچنین در خصوص نصب کلاچ ایمورتال هوشمند در مرکز آپکو گفتکگ این آپشن می تواند برای معلولین و جانبازارن عزیز گزینه ای بسیار مناسب باشد و همچنین برای تمامی کسانی که تمایل دارند خودرو خود را به این آپشن که از موتور با برند بوش بهره می برد مجهز کنند نیز قابل اجرا و نصب خواهد بود. این آپشن اساسی که با قیمتی در حدود 4 مکیلیون تومان عرضه می شود، فرآیند کلاچ‌گیری را به‌صورت دستی و با فشردن یک دکمه بر روی دسته دنده انجام می دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو