فونیکسریمکسبهتام

برخورد پلیس با حرکات نمایشی موتورسواران

هیچ موتورسیکلتی بدون پلاک حق تردد ندارد

عصر خودرو- معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: پلیس با طرح‌های ترافیکی به صورت روزانه با موتورسیکلت سوارانی که مبادرت به تخلفات می‌کنند، برخورد می‌کند و وسیله به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

هیچ موتورسیکلتی بدون پلاک حق تردد ندارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی همه خانی درباره برخورد با موتورهای سنگین فاقد مجوز و همچنین حرکات نمایشی موتورسواران، تصریح کرد: پلیس برحسب وظیفه با هر نوع تخلفی برخورد می‌کند اما با توجه به نا امن کردن معابر توسط این موتور سیکلت‌ها و حرکات مخاطره آمیز که جان خود و سایرین را به خطر می‌اندازند، بنا بر مطالبه مردم، پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت ویژه با چنین موتور سیکلت‌هایی برخورد می‌کند.

    وی ضمن اشاره به فیلم‌هایی که این موتور سیکلت سواران در فضای مجازی منتشر می‌کنند، اذعان کرد: با رصدهای مانیتورینگ این موتورسیکلت‌ها شناسایی می‌شوند و با پشتیبانی همکارانی که در سطح معابر حضور دارند، توقیف خواهند شد.

    معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران متذکر شد: موتورسیکلت سواران فکر نکنند که روزهای تعطیل متعلق به آنهاست و موتورسیکلت و هر وسیله بدون پلاکی فاقد مجوز بوده و توقیف آن به موجب تخلفاتی از قبیل حرکات نمایشی برای ترخیص موتور می‌بایست به مراکز ذی ربط برای نداشتن پلاک و مجوز مراجعه کند.

    وی در مورد میزان برخورد با این موتورسیکلت‌ها اذعان کرد: پلیس با طرح‌های ترافیکی به صورت روزانه با موتورسیکلت سوارانی که مبادرت به چنین تخلفاتی می‌کنند، برخورد می‌کند و وسیله به پارکینگ انتقال داده می‌شود و اگر فاقد مجوز باشد باید با سیر تشریفات اداری و قانونی جهت ترخیص آن مراجعه کنند.

    سرهنگ همه خانی در پایان خواستار شد: موتورهای سنگین حتما باید یدک کش داشته باشند و هیچ موتورسیکلتی بدون پلاک حق تردد در سطح شهر را ندارد؛ همچنین با توجه به طرح موتوریار پلیس و پویش موتورسوار خوب، به قوانین احترام بگذارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو