فونیکسریمکسبهتام

طرح خودکنترلی در مجموعه سازی سایپاپرس پیاده سازی شد

عصر خودرو : معاون تولید سایپاپرس گفت: برای تحقق تولید ملی در سایپاپرس زیرساخت های جدیدی مورد نیاز است و همچنین زیرساخت های قبلی نیز باید تقویت شود.

طرح خودکنترلی در مجموعه سازی سایپاپرس پیاده سازی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۰:۳۳
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از موج، ایرج خسروداد، با اشاره به تلاش در راستای نقش آفرینی بیشتر سایپاپرس در تولید ملی اظهار داشت: در این خصوص از ابتدای مهرماه سال جاری پروژه خودکنترلی در سالن مجموعه سازی به طور کامل پیاده سازی شده است.

    وی افزود: در این پروژه محصول با بهترین کیفیت در ایستگاه های مختلف تولید می شود و تاکنون گزارشی در خصوص افت کیفیت محصولات چه از سوی واحد تضمین کیفیت و چه از سوی مشتریان اعلام نشده است.

    خسروداد ادامه داد: باید از جنبه عمومی یک فرهنگ سازی صورت گیرد و فرهنگ کار، تولید و کیفیت به یک فرهنگ عمومی برای همه تبدیل شود و همچنین برای تحقق تولید ملی در سایپاپرس یکسری زیرساخت هایی مورد نیاز است و زیرساخت هایی که قبلاً وجود داشته باید تقویت شود. معاون تولید سایپاپرس متذکر شد: همکاران در واحدهای پشتیبانی کننده تولید با اجرای پروژه های مختلف و استفاده بهینه از زیرساخت های موجود توانستند کیفیت و راندمان کاری را در شرکت ارتقاء دهند.

    وی یادآور شد: موضوع دیگری که در خصوص نقش سایپاپرس در سال تولید ملی می توان به آن اشاره کرد موضوع رقابت پذیری است، زیرا ما جزیی از زنجیره تامین شرکت های مختلف خودروسازی هستیم و برای حفظ رقابت پذیری باید کیفیت را بالا ببریم تا بتوانیم محصولی را با قیمت تمام شده پایین به مشتریان ارائه دهیم.

    خسروداد در پایان خاطرنشان کرد: باید فرهنگ استفاده از کالای داخلی را گسترش دهیم که این خود مستلزم داشتن کیفیت و قیمت مناسب این محصولات است.
    کرمان موتوراکستریم