فونیکسریمکسبهتام

لوکس ترین خودرو ولوو با قدرت ۲۵۰ اسب بخار به بازار می آید

عصر خودرو- ولوو V۶۰ مدل ۲۰۲۱ با طراحی جدید، یک خودروی لوکس و خوش طرح است که از چهار سیلندر توربو ۲۵۰ اسب بخار نیرو می‌گیرد.

لوکس ترین خودرو ولوو با قدرت ۲۵۰ اسب بخار به بازار می آید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸:۰۰
  • لوکس ترین خودرو ولوو با قدرت 250 اسب بخار به بازار می آید
  • لوکس ترین خودرو ولوو با قدرت 250 اسب بخار به بازار می آید
  • لوکس ترین خودرو ولوو با قدرت 250 اسب بخار به بازار می آید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  استیشن ولوو 2021 V60 خودرویی لوکس است که مبتنی بر سدان S60 خودروساز سوئدی ساخته شده است. V60 هم با ظاهری شیک و هم از نظر ابعاد بزرگ از نوع Cross Country ارائه می‌شود که مجهز به یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ است و می‌توان آن را با پیشرانه جلو یا چهار چرخ متحرک تأمین کرد.

یک نوع پلاگین هیبریدی با کارایی بالا نیز ارائه می‌شود و هیجان زیادی را برای رانندگی فراهم می‌کند.  V60 و نسخه V60 Cross Country رقبایی چون آئودی A4 Allroad و مرسدس بنز کلاس E و ولوو V90 دارد. V60 و V60 کراس کانتری مانند بقیه نمونه های ولوو، نظارت بر نقاط کور، هشدار عبور از وسایل نقلیه عقب، چراغ‌های هد LED، آینه‌های خارجی تاشو با قابلیت روشن شدن خودکار و درگاه‌های شارژ USB-C اضافی را به صورت استاندارد بدست می‌آورند.

دو پیشرانه در سری V60 2021 ارائه می‌شود، اتومبیل‌هایی که نشان T5 دارند از چهار سیلندر توربو 250 اسب بخار نیرو می‌گیرند و در همه مدل‌ها به جز مدل کراس کانتری که به طور انحصاری با چهار چرخ متحرک عرضه می‌شود، دارای پیشرانه جلو هستند.

ولوو V60 کراس کانتری

پیشرانه T5 عملکرد خوبی دارد و در 6.4 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. سواری در V60  محکم است، به خصوص در مدل‌های مجهز به سیستم تعلیق اسپرت اختیاری و چرخ‌های 19 اینچی؛ مدل‌های T5 با چرخ محرک جلو دارای صرفه جویی در مصرف سوخت EPA از 23 mpg شهر، 34 mpg بزرگراه و 27 mpg در مجموع هستند.

اخیراً ولوو فضای داخلی بسیار خوبی را طراحی کرده است و V60 نیز از این قاعده مستثنی نیست و عمدتا از نمونه‌های S60 سدان و XC60 SUV تقلید می‌کند. کابین جادار است، صندلی‌ها راحت هستند و طراحی آن غیرقابل انکار مجلل است، اما رویکرد مینیمالیستی ولوو به این معنی است که بسیاری از کنترل‌ها در داخل سیستم سرگرمی پنهان هستند.

ولوو V60 کراس کانتری

کابین مانند سایر Volvos‌های این محصول گرانتر از آنچه که هست به نظر می‌رسد و احساس چشمگیرتر شدن آن می‌شود. ظرفیت بار نیز عالی است، چیزی که از یک استیشن انتظار داریم. در آزمایشات ، هشت چمدان دستی در پشت صندلی‌های عقب و در مجموع 22 چمدان با صندلی‌های تا شده قرار داده می شود.

ولوو V60 کراس کانتری

نقطعه ضعف ولوو در سیستم سرگرمی است، سیستم سرگرمی ، به ویژه در چند دقیقه اول شروع به کار ماشین، تاخیر‌های قابل توجهی دارد. تا زمانی که صفحه به روز نشود، نمی توان کنترل آب و هوا را تنظیم کرد، یا مقصد را در ناوبری تعیین کنید یا ایستگاه رادیویی را تغییر دهید.  ماهیت ساده و بصری رابط کاربری هنگام رانندگی را آسان می‌کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
      آرشیو