فونیکسریمکسبهتام

اولین تصویر رسمی از تویوتا توندرا ۲۰۲۲ منتشر شد

عصر خودرو- اندازه و شکل ظاهری تویوتا توندرا TRD Pro ۲۰۲۲ در عکس رسمی فاش شد.

اولین تصویر رسمی از تویوتا توندرا ۲۰۲۲ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا اولین عکس کامل از پیکاپ سایز بزرگ توندرا 2022 آینده را منتشر کرد. این یک نمونه آماده جاده‌ای TRD Pro با چرخ‌های مشکی 18 اینچی است که در لاستیک‌های تمام زمین Falken Wildpeak پیچیده شده است.

    توندرا جدید در اواخر امسال به طور کامل رونمایی خواهد شد و اندکی بعد به فروش می‌رسد. پس از درز عکس‌های تویوتا توندرا 2022 در اینترنت، تویوتا عکس واضحی از پیکاپ سایز بزرگ آینده را به صورت TRD Pro منتشر کرده است. توندرا جدید در ماه‌های آینده آغاز به کار خواهد کرد و باید تا پایان سال وارد ایالات متحده شود.

    در این عکس جدید، نمای واضح تری از جلوی این پیکاپ جدید می بینیم که از یک مشبک مشکی با سه میله نور LED یکپارچه بهره می‌برد. این عکس رسمی از تویوتا نشان می‌دهد که چراغ‌های جلوی پررنگ وجود دارد و یک میله سبک در وسط جلوپنجره کشیده شده است که در مدل قبلی دارای نشان "تویوتا" بود. سه چراغ در بالای مشبک نشان می‌دهد که عرض توندرا جدید می‌تواند بیش از 80 اینچ باشد. نمونه اولیه‌ای که آزمایش شد، یک مدل کابین خدمه با یک تخت کوتاه و چرخ‌های شش لول بود.

    هم اکنون مجموعه جدیدی از چرخ‌های مخصوص TRD Pro با تایر‌های تمام زمین 285/65 Falken Wildpeak سوار می‌شوند. این نمونه نیز دارای فضای داخلی قرمز است. انتظار می‌رود توندرا جدید از یک موتور V-6 توربوشارژ جدید استفاده کند و تویوتا این هفته تصویری از پوشش موتور پیکاپ جدید را منتشر خواهد کرد.

    این عکس نشان "iForce MAX" را با حروف آبی نشان می‌دهد که پیشرانه هیبریدی جدیدی را پیشنهاد می‌کند، که مطمئناً می‌تواند یک گزینه باشد. تغییر عمده دیگری را باید در تنظیم سیستم تعلیق عقب مشاهده کرد، که این یک سیستم تعلیق جدید را خواهد داشت. پیکاپ های فعلی از تنظیمات فنر در عقب استفاده می‌کنند و پیکاپ جدید می‌تواند دارای فنر‌های کویل، فنر‌های هوا یا حتی تعلیق مستقل عقب باشد.

    در ماه‌های آینده به دنبال جزئیات و مشخصات رسمی تویوتا توندرا 2022 باشید. این مدل TRD Pro باید کمی بیش از 50 هزار دلار هزینه داشته باشد و انتظار می‌رود قیمت شروع کامیون پایه در حدود 36 هزار دلار باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو