فونیکسریمکسبهتام

فراری از خودروی هیبریدی ۳۲۰ هزار دلاری خود رونمایی کرد

عصر خودرو- شرکت خودروسازی فراری از اولین اتومبیل پلاگین هیبریدی خود در حالی رونمایی کرد که این سازنده اتومبیل های لوکس و اسپرت ایتالیایی که به غرش موتورهای احتراقی خود مشهور است، دامنه فعالیت خود را با شروع دوران خودروهای برقی تغییر می دهد.

فراری از خودروی هیبریدی ۳۲۰ هزار دلاری خود رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، شرکت خودروسازی فراری  Ferrariروز پنجشنبه از اولین اتومبیل پلاگین هیبریدی خود در حالی رونمایی کرد که این سازنده اتومبیل های لوکس و اسپرت ایتالیایی که به غرش موتورهای احتراقی خود مشهور است، دامنه فعالیت خود را با شروع دوران خودروهای برقی تغییر می دهد.

    خودروی 296 GTB سومین مدل هیبریدی فراری است که به تولید انبوه خواهد رسید و شامل خودروهای نسخه محدود نمی شود. این مدل پس از تولید مدل SF 90 Stradale در سال 2019 و نسخه قابل تبدیل SF90 Spider  در سال گذشته عرضه می شود.

    انریکو گالیرا، رئیس بازاریابی و بازرگانی فراری اعلام کرد که 296 GTB بخش جدیدی ایجاد کرده است.

    وی طی اظهاراتی گفت: اگر SF 90 برای رسیدن به اوج عملکرد طراحی شده باشد، این مدل برای اوج لذت رانندگی طراحی شده است. ما انتظار داریم که این امر همچنین به ما در جذب مشتریانی که اکنون با فراری رانندگی نمی کنند کمک کند.

    قیمت این خودروی دو نفره 269000 یورو (321000 دلار) خواهد بود و برای نسخه Assetto Fiorano با عملکرد بالا به 302000 یورو می رسد. حداکثر سرعت آن بیش از 330 کیلومتر در ساعت (205 مایل در ساعت) خواهد بود.

    این شرکت ایتالیایی که به دلیل آرم اسب و اتومبیل های مسابقه ای قرمز خود در سراسر جهان شناخته شده است، اولین مدل تمام برقی خود را در سال 2025 وعده داده است.

    گالیرا گفت: این فرایندی است که از چند سال پیش آغاز شده است. ما در تلاش هستیم تا با مقررات کنار بیاییم و وظیفه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را انجام دهیم.

    فراری و رقبایش در حال جدال با این موضوع هستند که چگونه می توانند خطوط تولید خود را به سمت خودروهای دارای باتری تغییر دهند بدون اینکه عملکرد بالایی را منجر به قیمت بالای خودروهای آنها می شود، از دست بدهند.

    برای ورود به دوره جدید از خودروهای برقی، فراری ، بندیوتو ویگنا، پیشکسوت صنعت فناوری را به عنوان مدیر ارشد جدید خود انتخاب کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو