فونیکسریمکسبهتام

لکسوس UC مجهز به نسخه هیبریدی Toyota GR۸۶ شد

عصر خودرو- شایعه شده است که برند لوکس ژاپنی مجهز به نسخه هیبریدی از Toyota GR۸۶ شد.

لکسوس UC مجهز به نسخه هیبریدی Toyota GR۸۶ شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وب سایت ژاپنی Spyder7 گزارش داده است که لکسوس در حال کار بر روی نسخه خود از سوبارو BRZ جدید و تویوتا GR86 به نام UC است. شایعه شده است که از همان موتور 2.4 لیتری با قدرت 228 اسب بخار اتومبیل‌های اسپرت با چرخ عقب جدید تویوبارو استفاده می‌شود، اما پیشرانه هیبریدی قدرت بیشتری دارد.

    لکسوس از اظهارنظر در مورد وجود خودروی جدید خودداری کرد، اما گزارش‌ها می‌گویند این خودرو می‌تواند برای اولین بار در پایان سال معرفی شود. اگر شایعات منتشر شده از وب سایت Spyder7 ژاپنی درست باشد، ممکن است لکسوس نسخه هیبریدی از Toyota GR86 را که اخیراً فاش شده در راه داشته باشد.

    اگر این مدل به ثمر بنشیند، اتومبیل لوکس و پیشرفته جدید به کوپه‌های RC، RC F و LC در خط تولید خودروساز ژاپنی ملحق می‌شود. گفته می‌شود که اولین عرضه تا پایان سال انجام می‌شود.

    این خودرو با موتور چهار سیلندر 228 اسب بخار قدرت و 184 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. جعبه دنده شش سرعته دستی استاندارد و شش سرعته اتوماتیک اختیاری است. ما فکر می‌کنیم احتمالاً لکسوس فقط در نسخه اتوماتیک در دسترس باشد. پیش بینی می‌شود که لکسوس از یک پیشرانه هیبریدی در کنار موتور الکتریکی و باتری استفاده کند، که باید قدرتی بیشتر از BRZ و GR86 داشته باشد.

    فضای داخلی UC همچنین باید یک پله بالاتر از BRZ و GR86 باشد. فضای داخلی این خودرو، دو صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی و یک پشت آمپری دیجیتال 7.0 اینچی را نشان می‌دهد. کراس اوور لکسوس 2022 NX با صفحه نمایش لمسی استاندارد 9.8 اینچی یک سیستم جدید سرگرمی را برای این خودروساز لوکس عرضه کرد. ما انتظار نداریم که این اتومبیل کوچک ورزشی از صفحه نمایش به این بزرگی برخوردار باشد، اما می‌تواند بزرگ‌تر از صفحه نمایش دو ماشین اسپرت دیگر باشد.

    مشخص نیست که آیا لکسوس UC در آمریکای شمالی فروخته می‌شود یا خیر؟، زیرا اتومبیل‌های ورزشی سطح پایین از جمله کلاس SLC مرسدس بنز از فهرست خودروسازان لوکس در بازار ناپدید شده‌اند. با این حال، سخنگوی لکسوس گفت که برخی موارد هیجان انگیز برای لکسوس پیش می‌آیند.  مطمئناً امیدواریم که این خودروی اسپرت جدید لکسوس را نیز شامل شود. در ماه‌های آینده به دنبال اطلاعات بیشتر باشید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو