فونیکسریمکسبهتام

کدام خودروها در صف رونمایی هستند؟

عصر خودرو- تمرکز خودروهای جدید امسال روی خودروهای هیبریدی خواهد بود.

کدام خودروها در صف رونمایی هستند؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سال قبل برای صنعت خودروسازی سال خوبی نبود و تحت تاثیر کاهش تقاضای ناشی از کرونا، بسیاری از خودروسازها زیان مالی سنگینی را متحمل شدند. با این حال خودروسازان امیدوارند امسال با رونمایی از محصولات جدید، مجددا به مسیر سودآوری برسند. 

    DS 9

    این خودرو که توسط خودروساز فرانسوی دی اس عرضه خواهد شد قرار است رقیب خودروهای محبوبی نظیر Audi A4 و مرسدس بنز کلاس C باشد. این خودرو هم به صورت بنزینی و هم به صورت هیبریدی عرضه شده و از یک موتور توربو 1.6 لیتری بهره خواهد برد. این خودرو تنها  در چین تولید و از آنجا به دیگر کشورها صادر خواهد شد. 

    فراری پورتوفینو ام

    ان خودرو اسپورت توربوشارژ هشت سیلندری از یک موتور 3.9 لیتری بهره خواهد برد که توان 592 تا 612 اسب بخار را برای آن فراهم می کند. این خودرو تنها 3.5ثانیه زمان لازم دارد تا سرعت آن از صفر کیلومتر بر ساعت به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. 

    مرسدس بنز GLS

    این خودرو بزرگ ترین شاسی بلند تولیدی بنز خواهد بود و 2710 کیلوگرم وزن دارد. این خودرو توربوشارژ مجهز به یک موتور چهار لیتری هشت سیلندر خواهد بود و در 4.9 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می کند. 

    پورشه تایکان کراس توریسمو

    این خودرو برقی در اواخر 2021 رونمایی خواهد شد و توان آن بین 671 تا 751 اس بخار متغیر خواهد بود. کلیه خودروهای این سری مجهز به موتور توربو هستند. 

    رنو آرکانا

    برخلاف سری قبلی آرکانا که در بسیاری از کشورهای اروپای غربی عرضه نشد، قرار است سری جدید که به صورت هیبریدی و نیمه هیبریدی عرضه خواهد شد در اروپای غربی و از جمله انگلیس عرضه شود. 

    پژو 308

    این خودرو که یکی از محبوب ترین محصولات پژو نیز محسوب می شود به صورت بنزینی و هیبریدی عرضه خواهد شد و با هر بار شارژ برقی می تواند مسافتی معادل 37 مایل را طی کند. 

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم