فونیکسریمکسبهتام

معرفی و بررسی نسخه تقویت شده بی ام و M۸ ۲۰۲۲

عصر خودرو- بی ام و سری ۸ با سواری فوق العاده آرام و ورزشکاری شگفت آور وعده‌های بزرگ خود را تحقق می‌بخشد.

معرفی و بررسی نسخه تقویت شده بی ام و M۸ ۲۰۲۲
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سری 8 کوپه و کانورتیبل بی ام و 2022 به عنوان عجیب‌ترین مدل‌های دو درب در کارنامه این شرکت قرار گرفته اند. هر دو سبک بدنه با نسبت‌های تهاجمی و ورق فلزی دارای حاشیه قابل توجهی هستند، حتی اگر هیچکدام به اندازه لکسوس LC زیبا نباشد.

هنوز هم، BMW هر یک را به فضای داخلی زیبایی اعطا می‌کند که کاملاً انتخاب شده و بی نقص ساخته شده است. در حالی که صندلی عقب کوچک آن به عنوان مکانی کوچک ارائه می‌شود، اما هر کسی که به فضای مسافر بیشتری نیاز داشته باشد می‌تواند سری 8 گرن کوپه را انتخاب کند (جداگانه بررسی می‌شود).

نیرو از دو منبع عالی تأمین می‌شود: یک موتور توربوشارژ شارژ مستقیم 335 اسب بخار (840i) یا یک توربو دوقلوی V-8، 523 اسب بخار (M850i)؛ صرف نظر از پیشرانه، سری 822 کوپه و کانورتیبل 2022 از نظر اندازه و کیفیت سواری کاملاً آرام چابکی شگفت انگیزی دارند.

برای سال 2022، بی ام و بسته Sport M را به صورت استاندارد در شش سیلندر 840i کوپه و قابل تبدیل می‌سازد. این بسته قبلاً 4550 دلار قیمت داشته و شامل چرخ‌های 19 اینچی، کیت بدنه آیرودینامیکی،‌ فرمان M، صندلی‌های چند منظوره و ترمز‌های به روز شده است. نه تنها نمونه‌های شش سیلندر با تجهیزات استاندارد بیشتر و بهتری عرضه می‌شوند، بلکه هر دو مدل بدنه 3000 دلار از قیمت اولیه خود تراشیده می‌شوند.

بسیاری قدرت شگفت انگیز M850i ​​تمام چرخ محرک را با 523 اسب بخار توئین توربو V-8 ترجیح می دهند. همچنین بسیاری نوع درام ارائه شده توسط نسخه عالی و جذاب بیشتر را دوست دارند، حتی اگر با تقریباً 10 دلار اضافی همراه باشد. کابین 8 به شکلی مجلل با پوشش چرمی در بیشتر سطوح طراحی شده است.

از میان گزینه‌هایی که می توان انتخاب کرد،  کنترل‌های شیشه‌ای برای فضای داخلی حتی ریزتر و گرم کننده‌های گردن در هدست‌های صندلی جلو است که این امکان را می‌دهد در تمام فصول از رانندگی لذت ببرید.

بزرگترین کوپه و کانورتیبل BMW با یک موتور شش سیلندر توربوشارژ 335 اسب بخار ارائه می شود. این مدل‌های 840i با جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و درایو عقب یا چهار چرخ متحرک ارائه می شوند (در اصطلاح BMW xDrive نامیده می‌شود).

در این خودرو انتقال قدرت از حالت آرام به واکنش بر اساس پای راست راننده منتقل می‌شود. مهمترین چیز این است که سری 8 با سواری فوق العاده آرام و ورزشکاری شگفت آور وعده‌های بزرگ خود را تحقق می‌بخشد.  میراگر‌های تطبیقی ​​آن بسته به حالت درایو انتخاب شده قابلیت انعطاف پذیری بیشتری را فراهم می‌کند.

M850i ​​قدرتمندتر که شامل یک توربو V-8 توئین توربو و چهار چرخ متحرک استاندارد است، به معنای کاهش قابل توجه در میزان مصرف سوخت EPA در مقایسه با شش سیلندر توربو است که مدل‌های 840i را قدرت می‌دهد. داخل سری 822، 2022 تمام تجهیزات تفریحی و سرگرمی و ویژگی‌های لوکس مورد انتظار در یک تور گران قیمت را ارائه می‌دهد. هر مدل دارای صندلی‌های جلو گرم شونده 14 طرفه قابل تنظیم، درب‌های اتوماتیک نرم و بسته و نور محیط قابل تنظیم است.

درفضای داخلی آن یک سینی رو به جلوی کنسول مرکزی، یک سطل آشغال به کار برده شده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو