فونیکسریمکسبهتام

توقف فعالیت جایگاه عرضه بنزین آلوده به آب در محور اهواز - آبادان

عصر خودرو- مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت:فعالیت جایگاه عرضه بنزین در محور اهواز - آبادان که روز دوشنبه در یکی از مخازن آن آب نفوذ کرده بود و مشکلاتی برای چند خودرو ایجاد کرده بود متوقف شده است.

توقف فعالیت جایگاه عرضه بنزین آلوده به آب در محور اهواز - آبادان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، نعمت‌الله نجفی افزود:به دنبال گزارشی مبنی بر آلودگی جایگاه اختصاصی بنزین در محور اهواز-آبادان ، ضمن توقف فعالیت جایگاه و هماهنگی با واحد کنترل نظارت، نسبت به اعزام کارشناسان ناحیه و واحد کنترل کیفیت برای بررسی موضوع به جایگاه اقدام شد.

    وی به گزارش متصدی جایگاه(حمدی) مبنی بر وجود آب در مخازن و آلودگی باک تعدادی خودرو که در این جایگاه سوخت گیری کرده بودند اشاره کرد و افزود:در این جایگاه تعداد پنج دستگاه خودرو متوقف بود که گفته بودند در باک خودرو آنان به سبب سوختگیری در این جایگاه  آب وجود دارد که پس از بررسی کارشناس واحد مهندسی فرآورده ها مشاهده شد از یک مخزن بنزین، مقداری آب وجود دارد که  دوربین های  مداربسته جایگاه مورد بازدید قرار گرفت و مشاهده  شد از زمان تخلیه تا زمان بروز اتفاق ، هیچ گونه عمل غیرعادی صورت نگرفته است و آب موجود در پایین مخزن وارد خطوط سکوی فروش شده است.
    مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز)افزود: به محض مشاهده خرابی خودروها ، جایگاه دار اقدام به خاموش نمودن تلمبه و توقف فروش کرد ضمن آنکه عواملی مانند  نشث مخزن ، سوراخ بودن لوله ها و رطوبت هوا ومسایل فنی  توسط کارشناسان شرکت متبوع در دست بررسی  است.
    نجفی با بیان اینکه  گزارش تکمیلی پس از بررسی اجمالی و دقیق واحدهای مرتبط ارائه خواهد شد افزود: بنزین مصرفی از تولید در پالایشگاه تا توزیع در جایگاه‌های عرضه بنزین طبق دستورالعمل های کنترل کیفیت در چند مرحله تحت آزمایش دقیق قرار می‌گیرد تا نسبت به سالم بودن سوخت اطمینان حاصل شود.
    آلودگی بنزین با آب در جایگاه محور اهواز - آبادان و عرضه آن به خودروها که منجر به خرابی آنان در سامانه سوخت رسانی شد در رسانه ها و فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.

    این نخستین بار در سال های اخیر است که موردی از آلودگی بنزین به آب در جایگاه های عرضه سوخت در خوزستان گزارش می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط