فونیکسریمکسبهتام

کیت بدنه ایتالیا روی تویوتای ژاپنی!

عصر خودرو- شرکت ژاپنی Albermo یک کیت بدنه می‌فروشد تا تویوتا ونزا، ایتالیایی‌تر به نظر برسد.

کیت بدنه ایتالیا روی تویوتای ژاپنی!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶:۰۰
  • کیت بدنه ایتالیا روی تویوتای ژاپنی!
  • کیت بدنه ایتالیا روی تویوتای ژاپنی!
  • کیت بدنه ایتالیا روی تویوتای ژاپنی!

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، تویوتا ونزا در حال حاضر یکی از مدل‌های شیک‌ جزو کراس اوور‌های این برند است، اما شاید بسیاری ترجیح دهند این خودرو شباهت زیادی به لامبورگینی اوروس داشته باشد. شرکت ژاپنی Albermo یک کیت بدنه می‌فروشد تا این خودرو  ژاپنی، ایتالیایی‌تر به نظر برسد.

Albermo این را کیت بدنه XH42 می‌نامد. سپر جلویی جدیدی وجود دارد که شامل یک لبه تیز برای کاپوت و ورودی‌های کاملاً عظیم الجثه است که در هر گوشه آن پیچ‌های افقی وجود دارد. یک شکاف عرضی بین دهانه‌های بزرگ جلویی قرار دارد و پشت همه سوراخ‌ها مشبک است. این کیت همچنین شامل گلگیر زاویه دار است. در حالی که چرخ های ونزا دارای یک قوس صاف هستند، اما قطعات موجود در اینجا جلوه واضح تری به آن‌ها می‌دهد.

در قسمت عقب، Albermo یک بال بین شیشه و بقیه هاچ بک اضافه شده است، این آپشن ممکن است عملکردی خاص نداشته باشد، زیرا محل قرارگیری از جریان هوا خارج است. همچنین یک قطعه جدید برای سپر عقب وجود دارد که شامل یک دیفیوزر شبیه سازی شده و یک منطقه باز در قسمت بالای آن است. این یک ظاهر اسپرت برای کراس اوور است.

Albermo همچنین می‌تواند یک اگزوز را با یک جفت خروجی در مرکز که شرکت از 5ZIGEN دریافت می‌کند، تأمین کند. اگر لوله‌ها از بالای دیفیوزر بیرون بیایند، بهتر به نظر می‌رسد، زیرا اکنون طرح خیلی شلوغ به نظر می‌رسد. این شرکت قیمت این اجزا را ارائه نمی‌دهد. همه قطعات به صورت جداگانه در دسترس هستند و بدون رنگ عرضه می‌شوند تا خریداران بتوانند آن‌ها را با خودرو خود مطابقت دهند.گ

اگر عاشق این ظاهر الهام گرفته از Urus هستید، اما قصد خرید ونزا را ندارید، پس Albermo می‌گوید که نسخه‌ای از این کیت به زودی برای RAV4 عرضه می‌شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط