فونیکسریمکسبهتام

بازدید از روند اجرایی فاز دوم محور آزادراه تهران - شمال

اجرای دوره آزمایشی تردد در مسیر تهران به چالوس در آینده نزدیک

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از روند اجرایی فاز دوم محور آزاد راه تهران - شمال بازید کرد.

اجرای دوره آزمایشی تردد در مسیر تهران به چالوس در آینده نزدیک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: 96 درصد حوزه حمل و نقل کشور در حوزه جاده‌ای و در طول 236 هزار کیلومتر راه‌های کشور در حال رخ دادن است.

    وی افزود: در سال‌های اخیر در حوزه توسعه و تسهیل در تردد محور‌هایی بر راه‌های کشور اضافه شد که این اقدام به کاهش زمان سفر‌ها و افزایش ایمنی منجر شد.

    سردار هادیان فر تصریح کرد: در گذشته تردد‌های گسترده‌ای که در راه‌ها به خصوص محور‌های شمالی کشور اتفاق می‌افتاد، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی ما بوده است که غالبا مردم عزیز ما در صف‌های طولانی به سر می‌بردند و ما مجبور به یک طرفه کردن مسیر‌ها می‌شدیم که این اقدام حق هموطنان را ضایع می‌کرد.

    وی افزود: زیرساخت‌های موجود حوزه راه ما در کشور قدیمی و پاسخگوی ظرفیت‌های محدود است چرا که در محور چالوس با وجود اقدامات گسترده باز هم شاهد این هستیم که زیر ساخت تردد ما در این محور علی رغم مسافت کمی که در میزان کیلومتر این جاده است، دارای مشکل هستیم و ساعت‌ها زمان می‌برد تا کسی این مسیر را طی کند و از مبدا به مقصد جابه جا شود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و نیازمندی که ما بعد از نوروز 98 از دفتر مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و سازمان مدیریت به عنوان مطالبه اجتماعی مطرح کردیم، دولت از بنیاد مستضعفان حمایت کرد و وارد این عرصه شد و در انتهای سال 98 شاهد افتتاح فاز یک محور چالوس بودیم که این اقدام باعث شد تا بُعد مسافت در این محور 50 دقیقه کاهش بیابد.

    وی افزود: امروز از روند اجرایی فاز دوم محور چالوس بازدید به عمل آمد و الحمدالله تمام کارشناسان و مشاوران اجرایی این فاز نخبگان ایرانی هستند و اجرای پروژه عظیم 6 هزار 400 کیلومتری تونل جاده چالوس که در خاورمیانه بی نظیر است را برعهده دارند.

    سردار هادیان فر بیان کرد: هدف بازدید امروز ما از این پروژه این است که چه میزان از مسیر قابل اطمینان است و موضوعات ایمنی در آن رعایت شده است تا نواقص و کاستی‌های موجود هر چه سریع‌تر بر طرف شوند و اجرای دوره آزمایشی تردد در مسیر جنوب به شمال در محور تهران به چالوس را بتوانیم داشته باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو