فونیکسریمکسبهتام

تخصیص لاستیک با ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کامیون‌داران

عصر خودرو- مدیرکل سازمان راهداری از تخصیص یک جفت لاستیک تشویقی به رانندگان حمل اساسی از مبداء بندر امام (ره) خبر داد. رئیس سازمان راهداری هفته گذشته از تامین لاستیک خودرهای سنگین با ارز نیمایی خبر داده بود.

تخصیص لاستیک با ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کامیون‌داران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالای سازمان راهداری اظهار کرد: به توجه به اهمیت حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره)، از 20 تیرماه تا 31 مرداد سال جاری یک جفت لاستیک با نرخ دولتی به رانندگان متقاضی تعلق می گیرد.

    وی افزود: رانندگانی که حداقل تعداد پنج فقره بارنامه مربوط به حمل گندم، کنجاله سویا و جو مربوط به شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی دولتی ایران از مبدأ بندر امام(ره) به تمام نقاط کشور با مجموع مسافت طی شده 4000 کیلومتر حمل نمایند، می توانند با مراجعه به پایانه بار بندرامام خمینی (ره) نسبت به دریافت یک جفت لاستیک با نرخ دولتی اقدام کنند.

    مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بندر امام خمین (ره) با استفاده از تمامی ظرفیت ها، در حال حاضر روند خوبی را طی می کند.

    فرصت یکماه رانندگان برای استفاده از لاستیک‌ با ارز نیمایی

    به گزارش تسنیم، این در حالی است که رئیس سازمان راهداری هفته گذشته با اشاره به تأمین لاستیک خودروهای سنگین با ارز نیمایی گفته بود: اگر رانندگان تا یک ماه به سامانه تجارت مراجعه نکنند این لاستیک‌ها در بازار آزاد فروخته می‌شود.

    داریوش امانی درباره تأمین لاستیک خودروهای سنگین،‌ اظهار کرد: اوایل سال 99 اعلام شد دیگر لاستیک از سبد ارز 4200 خارج شده است، در این راستا با تمهیدات اندیشیده‌شده و کمیته پایش مربوطه تصمیم گرفته شد در  سامانه در اختیار سازمان تعداد لاستیکی که ارز 4200تومانی داشت با سهمیه‌بندی تا پایان سال ادامه دهیم.

    وی با بیان این که کار برای آن انجام شد تا رانندگان عزیز با شیب ملایم‌تری ارز نیمایی را تجربه کنند، افزود: از ابتدای امسال رانندگان از سامانه تجارت باید لاستیک موردنیاز تهیه کنند،‌ در این سامانه کارخانجات داخلی و واردکننده باید لاستیک خود را اظهار کنند. چنانچه رانندگان تا یک ماه برای تأمین لاستیک مراجعه نکنند، کارخانجات و واردکننده‌ها می‌توانند آن را به‌صورت آزاد به فروش برسانند.

    وی همچنین با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان، افزود: این یک حادثه دلخراش بود که در ساعات اولیه پس از تکمیل گزارش اولیه توسط پلیس با رانندگان هم برخورد شد.

    رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: به مدیران‌کل استان‌ها در خصوص نظارت مستمر بر عملکرد شرکت‌ها تأکید شد، ضمن این‌که به مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقل تذکر داده شد.

    امانی با یادآوری این که در این حادثه مدیر فنی شرکت بازدیدی از اتوبوس نداشت و اتوبوس لاستیک غیرقابل اطمینان داشته است، گفت: به‌دنبال راه‌اندازی سامانه‌ای هستیم تا بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقل نظارت بیشتری داشته باشیم.

    خرید آنلاین انواع لاستیک با نرخ شرکتی و دولتی به همراه بالانس و نصب در محل - هایپرتایر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو