فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس:

بهمن موتور در تولید خودروهای برقی پیش قدم شود

عصر خودرو- نماینده مردم سراب و رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

بهمن موتور در تولید خودروهای برقی پیش قدم شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید شرکت بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز توسط نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

    یوسف داودی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این شرکت  بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

    یوسف داودی نماینده مردم سراب و رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در بازدید از قطعه سازی کروز نتیجه زحمات مدیران و سایر پرسنل به وضوح مشاهده می شود، گفت: قطعه سازی کروز توانسته در داخلی سازی قطعات مهم خودرو گام موثری بردارد و این امر با همت مدیران و پرسنل مجموعه محقق شده است.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شوراس اسلامی به حضور پرنگ بانوان در قطعه سازی کروز اشاره کرد و بیان داشت: حضور بانوان در بخش صنعت نشان دهنده نقش موثر آنان در این عرصه است که کروز در این موضوع پیشگام شده است.

    وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا قطعه سازان و خودروسازان بتوانند بیش از گذشته توانمند شوند و در عرصه داخلی سازی قطعات مسیر تندتری را طی نمایند.

    نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در خصوص بازدید از خط تولید دیگنیتی و فیدلیتی اظهارداشت: دو خودروی تولید توسط بهمن موتور با داشتن آپشن های متنوع و ارائه کیفیت و خدمات خوب توانسته انتظارات مردم را بدست آورد و مورد استقبال قرار گیرد

    وی با بیان اینکه توجه متولیان به خودروسازی های بخش خصوصی می تواند تنوع در تولید خودروهای با کیفیت را ایجاد کند، خاطرنشان کرد: به گروه بهمن پیشنهاد می کنم در تولید خودروهای برقی که نقشی موثر  در کاستن اتلاف انرژی  دارد، پیش قدم شود  و مجلس شورای اسلامی و کمیسیون صنایع  نیز  همه جانبه از تولید چنین خودروهایی حمایت می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو