فونیکسریمکسبهتام

در پی استقبال گسترده مشتریان

فروش اقساطی بدون بهره جک S۵ جدید تمدید شد+جزئیات

عصر خودرو- شرکت کرمان موتور در پی استقبال گسترده مشتریان از طرح فروش اقساطی بدون بهره، طرح فروش اقساطی بدون بهره جک S۵ جدید را با موعد تحویل بهمن ماه ۱۴۰۰ تمدید کرد.

فروش اقساطی بدون بهره جک S۵ جدید تمدید شد+جزئیات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کرمان موتور صبح روز گذشته فروش اقساطی 3 مدل سدان J4، کراس اوور S3 و کراس اوور S5 جدید با پیشرانه 1.5 لیتری توربو را با کمترین میزان پیش پرداخت و اقساط 24 ماهه بدون بهره و موعد تحویل دی ماه آغاز کرد. در حالی که قرار بود این طرح 10 روز در جریان باشد تنها طی یک روز ظرفیت عمده این خودروها در پی استقبال گسترده مشتریان به اتمام رسید و  کرمان موتور تصمیم گرفت تا طرح فروش این خودروها را با موعد تحویل بهمن ماه تمدید کند.  کرمان موتور همچنین در طرح ویژه فروش این شرکت، عرضه کراس اوور جدید KMC K7 با قیمت قطعی 950 میلیون تومان را نیز آغاز کرد که ظرفیت فروش این خودرو نیز تنها طی یک روز به اتمام رسید. تا کنون خبر قطعی از تمدید فروش مدل های دیگر به غیر از S5 جدید منتشر نشده اما شنیده ها حاکی از آن است که کرمان موتور فروش این خودروها را نیز احتمالا با موعد تحویل در بهمن ماه تمدید خواهد کرد.

    طرح فروش جدید جک S5 با قیمت قطعی 749 میلیون تومان و پیش پرداخت 149 میلیون تومان با اقساط 3 ماه یکبار 75 میلیون تومانی که از آبان سال جاری تسویه این اقساط آغاز می شود قابل انتخاب است. کرمان موتور همچنین بیمه بدنه سال نخست را به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می کند.
    برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی کرمان موتور به آدرس https://kermanmotor.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط