فونیکسریمکسبهتام

«لاستیک دولتی» و «روغن موتور» ‌برای رانندگانی که برای حمل کالای اساسی به بندر امام می‌روند

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری از عرضه مستقیم روغن موتور با نرخ مصوب و بدون واسطه در پایانه بار بندر امام خمینی بین رانندگان خبر داد و گفت: تخصیص لاستیک با نرخ دولتی برای رانندگان حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام انجام می‌شود.

«لاستیک دولتی» و «روغن موتور» ‌برای رانندگانی که برای حمل کالای اساسی به بندر امام می‌روند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، غلامحسین دغاغله ‌اظهار داشت‌: به توجه به اهمیت حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره)، از ٢۰ تیرماه تا ٣١ مرداد سال جاری یک جفت لاستیک با نرخ دولتی به رانندگان متقاضی تعلق می‌گیرد.

    وی افزود‌: رانندگانی که حداقل تعداد پنج فقره بارنامه مربوط به حمل گندم، کنجاله سویا و جو مربوط به شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی دولتی ایران از مبدأ بندر امام(ره) به تمام نقاط کشور با مجموع مسافت طی شده 4000 کیلومتر حمل کنند، می‌توانند با مراجعه به پایانه بار بندرامام خمینی (ره) نسبت به دریافت یک جفت لاستیک با نرخ دولتی اقدام کنند.

    مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) با استفاده از همه ظرفیت‌ها، در حال حاضر روند خوبی را طی می‌کند.

    وی ادامه داد: با توجه به حجم وسیع ورود کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) و اهمیت و حساسیت موضوع و کمک در جهت تسریع روند تخلیه کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در انبارها و در راستای اجرای طرح های تشویقی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور جذب حداکثری رانندگان برای تخلیه بارهای موجود در این بندر، حواله توزیع روغن موتور با نرخ مصوب کارخانه و بدون واسطه در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) تا اطلاع ثانوی به تمامی رانندگان حمل کالاهای اساسی تعلق می گیرد.

    وی افزود: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل سنگینی که جهت حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند، می توانند بعد از دریافت نوبت حمل کالای اساسی، نسبت به دریافت روغن موتور تشویقی از نمایندگی شرکت تولید کننده مستقر در پایانه بار با قیمت فروش عمده اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو