فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت خودروهای میلیاردی در بازار

عصر خودرو- همسو با افزایش قیمت خودروهای داخلی خودروهای وارداتی نیز این روزها افزایش قیمت را تجربه می کنند با این وجود کماکان امکان خرید خودروهای وارداتی با یک میلیارد تومان پول وجود دارد.

آخرین وضعیت خودروهای میلیاردی در بازار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، در این گزارش در ابتدا می توانیم به بررسی خودروهای برند تازه وارد بازار ایران نیز بپردازیم.

    خودرو swm G01 مدل 1399 سیف خودرو در حال حاضر در بازارهای داخلی 730 میلیون تومان قیمت خورده است و مدل 1400 آن نیز در حال حاضر 830 میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو G01F مدل 1399 این شرکت خودروسازی نیز در حال حاضر 860 میلیون تومان قیمت دارد و مدل 1400 آن نیز در حال حاضر به قیمت 930 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

    در این بین اما با یک میلیارد تومان پول امکان خرید خودروهای آلمانی موجود در بازار وجود ندارد؛ در حال حاضر ارزان ترین خودرو گروه خودروسازی بی ام و که سری 2 اکتیوتورر 218i مدل 2018 است یک میلیارد و 690 میلیون تومان قیمت دارد و پس از آن سری 1 هاچ بک 120i مدل 2018 با قیمت یک میلیارد و 890 میلیون تومان ارزان ترین خودرو این گروه است، در بین خودروهای شرکت خودروسازی بنز نیز خودرو E200 مدل 2017 این گروه با قیمت 5 میلیارد و 650 میلیون تومان ارزان ترین خودرو این گروه است و در میان خودروهای گروه فولکس واگن نیز که یکی دیگر از شرکت های خودروسازی آلمانی است حداقل مبلغ مورد نیاز برای خرید یک خودرو 2 میلیارد تومان است.

    در بین خودروهای ژاپنی موجود در بازار اما با یک میلیارد و 50 میلیون تومان می توان خودرو پریوس تیپ C این گروه را خریداری کرد و پس از آن ارزان ترین خودرو این گروه که CH-R هیبریدی مدل 2018 است به مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون تومان قابل خریداری است.

    احتمال خرید خودروهای کره ای اما به مبلغ یک میلیارد تومان نسبت به سایر برندهای خودروسازی موجود در بازار بیشتر است؛ در حال حاضر خودرو هیوندای i20 مدل 2018 یک میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت خورده است و مدل های مونتاژ این خودرو نیز در دامنه قیمتی 700 تا 900 میلیون تومان قرار دارند و در بین خودروهای گروه کیا نیز کیا سراتو وارداتی مدل 2018 در حال حاضر یک میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت خورده است و مدل مونتاژ آن نیز در حال حاضر 820 میلیون تومان قیمت خورده است.

    در جدول زیر نام برخی از خودروهای موجود در بازار که می توان با یک میلیارد تومان آنها را خریداری کرد؛ امده است:

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲۹ روز پیش
        آرشیو