فونیکسریمکسبهتام

امروز صورت گرفت؛

اعلام رسمی مشخصات شاسی بلند مرسدس میباخ EQS

عصر خودرو- مشخصات رسمی شاسی بلند مرسدس میباخ EQS الکتریکی G کلاس ۲۰۲۴ اعلام شد.

اعلام رسمی مشخصات شاسی بلند مرسدس میباخ EQS
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرسدس بنز در حال تسریع در تولید خودرو‌های الکتریکی خود است و اکنون می‌خواهد 50 درصد محصولات خود را  هیبریدی یا کاملاً برقی بسازد. طی جریان مستقیم، چندین نفر از مدیران شرکت این طرح‌ها را ترسیم کردند و در نتیجه مدل‌های قبلی تایید نشده است.

    بریتا سیگر مسئول بازاریابی و فروش در مرسدس بنز است و اکنون تأیید کرده است که اولین EQE SUV و EQS SUV سال آینده معرفی می‌شوند. به علاوه، یک نسخه مرسدس-میباخ از SUV EQS در راه است.

    سیگر همچنین تأیید می‌کند که یک کلاس کاملاً برقی G در سال 2024 در راه است. شایعه اخیر نشان می‌دهد که مفهومی برای این مدل می‌تواند در اوایل سپتامبر در IAA در مونیخ آغاز شود. هنوز جزئیات زیادی درباره آن وجود ندارد. ما نمی‌دانیم که این فقط یک نسخه الکتریکی از SUV موجود است یا محصولی با سبک و نسبت‌های منحصر به فرد.

    استراتژی EV مرسدس داشتن یک وسیله نقلیه کاملاً الکتریکی در هر قطعه‌ای است که تا سال 2022 تولید می‌کند. از سال 2025، هر محصول تازه عرضه شده فقط برقی است که این شامل بخش AMG خواهد بود.

    سیگر گفت: AMG‌های آینده همچنین از نظر کارایی و آیرودینامیک مرز‌ها را جابجا می‌کنند و چیز‌های زیادی دیگر برای ساخت این اتومبیل‌های AMG واقعی در دنیای الکتریکی وجود دارد.

    برای پشتیبانی از این وسایل نقلیه، مرسدس در حال توسعه چندین سیستم عامل فقط الکتریکی است. MMA برای محصولات جمع و جور در سال 2024 وارد می‌شود. بعداً MB.EA برای اتومبیل‌های سواری متوسط ​​و بزرگ خواهد بود. AMG.EA مخصوص خودرو‌های با کارایی خواهد بود. سرانجام، VAN.EA مخصوص مدل‌های تجاری خواهد بود.

    برای امکان پذیر ساختن این مدل‌ها، مرسدس به تعداد زیادی باتری نیاز دارد. این شرکت قصد دارد با مشارکت در شرکت‌های سراسر جهان هشت کارخانه برای ساخت سلول‌ها ایجاد کند. همچنین در حال کار بر روی یک باتری ترکیبی سیلیکون-کربن نسل بعدی با شرکت SilaNano است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط