فونیکسریمکسبهتام

آغاز بیستمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو با عرضه دو مدل پژو پارس

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران‌خودرو بیستمین مرحله از طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه دومدل از محصول پژو پارس (پارس بنزینی و پارس TU۵ ) از امروز (پنجشنبه) آغاز کرده و به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه ۱۶ مردادماه) اجرا خواهد کرد.

آغاز بیستمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو با عرضه دو مدل پژو پارس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، نوزدهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات این خودروساز، اواخر تیرماه سال جاری (24 تیرماه)  با عرضه تنها خودرو هایما S7 پلاس توربوشارژر اتوماتیک و با قیمت قطعی 640 میلیون تومان آن هم برای اولین بار، اجرا و قرعه‌کشی آن 27 تیر ماه برگزار شد. 

    اکنون  در حالی که طی روزهای اخیر برخی سایت‌ها و رسانه‌ها از توقف روند فروش فوق‌العاده خودروسازان به سبب تاخیر در تحویل خودروهای فروش فوق‌العاده قبلی صحبت کرده بودند، گروه صنعتی ایران‌خودرو با برگزاری بیستمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود بر این شایعه، پایان داد.

    در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات، تنها یک خودرو (پژو پارس) در دو مدل بنزینی و TU5،  طبق روال همه طرح‌های فروش فوق‌العاده،  با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر سه ماههه، عرضه شده است؛ متقاضیان از امروز (پنجشنبه 14 مردادماه) به مدت سه (تا روز شنبه/16 مردادماه) فرصت دارند تا با با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. 

    مراسم قرعه کشی یکشنبه هفته آینده (17مردادماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و مشتریان نهایی مشخص خواهند شد.  طبق روال،  پس از اعلام اسامی منتخبان از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک، مشتریان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه کامل خودرو را واریز کنند. 

    لازم به یادآوری است که پیش از اعلام اسامی منتخبان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد کرد و کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

    محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و تنها همانطور که از مرحله هیجدهم اجرایی شده، شرط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودروها طبق مصوبه کمیته خودرو حذف شده است؛ لذا براین اساس شروطی همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله 48 ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... همچنان اعمال خواهند شد.

    ضمن اینکه گارانتی خودرو پنج ماه پس از تحویل خودرو  در صورت عدم مراجعه مشتری به شبکه خدمات پس از فروش باطل می‌گردد و حداقل کاردکرد 1000 کیلومتر در زمات مراجعه ضروری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو