فونیکسریمکسبهتام

لوکس‌ترین خودرو‌های برقی دنیا با قیمت مناسب را بشناسید

عصر خودرو- در این گزارش تعدادی از برترین SUV های دنیا با قیمت مناسب معرفی شده اند.

لوکس‌ترین خودرو‌های برقی دنیا با قیمت مناسب را بشناسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اجازه ندهید قیمت اتومبیل شما را از یک ماشین بسیار خوب یا SUV دور کند. بله، امروز ماشین‌های خارق العاده‌ای برای فروش وجود دارد، ولی همه مردم پول کافی برای خرید آن را ندارند. اما اگر بدانید که خودرو‌هایی با قیمت زیر 40، هزار دلار وجود دارد چطور؟ در اینجا لیستی از مدل‌های مختلف از جمله اتومبیل‌های لوکس سطح پایین، SUV‌ های متوسط ​​و حتی اتومبیل‌های برقی دوربرد را برای خریداران بررسی می‌کنیم.

    کیا تلوراید 2020
    با این خودروی برقی به همه نقاط مهم دسترسی خواهید داشت. این اتومبیل به طرز چشمگیری خوب و با کیفیت است. این سواری برای گذراندن اوقات فراغت راحت و مناسب است. در همین حال پیشرانه‌های V6 قدرتمند و 3.8 لیتری آن نیروی بیشتری را برای موتور این خودرو فراهم می‌کند و دارای جعبه دنده هشت سرعته پاسخگو و بدون سر و صدایی است که در واقع همان چیزی است که می‌توانید در یک شرایط مشابه به صورت اتوماتیک تصور کنید.

    شما می‌توانید یک کیا تلوراید دارای چرخ‌های متحرک را با قیمت  33،060 دلار تهیه کنید که با توجه به تمام پیشنهاداتش مقرون به صرفه است. خودروی‌تر و تمیز EX کیا که از قیمت 38460 دلار شروع می‌شود و شامل سیستم جامع کمک رانندگی بزرگراه است نیز یک اتومبیل خوب برای افراد با سلایق مختلف است. با پرداخت 2000 دلار دیگر شما می‌توانید AWD را در اختیار داشته باشید، پس شما کمی بیش از 40 هزار دلار برای خرید یک SUV بزرگ و راحت که رانندگی با آن بسیار جذاب است، نیاز دارید.

    تویوتا آوالون 2020
    یک سدان بزرگ افسانه‌ای و خوش ساخت است که یک مناسب برای پیمودن مسافت‌های راه دور است. به نظر می‌رسد ظاهر آن برای همه مناسب نباشد، اما منکر قدرت محکم و کابین کلاس فوقانی آن نمی‌توان شد چرا که از نقاط قوت آن است. دارای یک پیشرانه V6 بنزینی 3.5 لیتری به صورت استاندارد با 301 اسب بخار قدرت و 267 پوند فوت گشتاور است که نیروی زیادی را ارائه می‌دهد و می‌توانید صندلی‌های عقب را به سمت پایین تا کنید.

    خودروی ولوو XC40
    یک کراس اوور لوکس با موتور قدرتمندتر T5 چهار چرخ محرک، چند بسته آپشن متنوع و کاملاً مجهز را تنها با قیمت تقریبی 40000 دلار بخرید و از داشتن آن لذت ببرید. مشخصات این خودرو شامل چراغ‌های جلو LED، صندلی‌های چرمی، سیستم اطلاعات سرگرمی، صفحه نمایش لمسی 9 اینچی و تجهیزات ایمنی فعال و استاندارد است.

    با XC40 تجربه رانندگی راحت در یک فضای داخلی بزرگ و امکانات با کیفیت عالی را تجربه کنید. این همه آن چیزی است که در مورد وسایل نقلیه بزرگتر و گرانتر ولوو باید وجود داشته باشد تا مخاطب را راضی نگه دارد، کلی آپشن و امکانات در یک بسته بندی کوچک و قیمت مناسب.

    خودروی هیوندای کونا الکتریک 2021
    این ماشین با قیمت مناسب 40 هزار دلار خریداران را به سمت نسل جدیدی از EV‌ های سطح پایین هدایت می‌کند و یکی از موارد مورد علاقه مشتریان برای انتخاب در بین خودرو‌های الکتریکی، هیوندای Kona Electric است. SUV ساب کامپکت، ایمنی کافی و فناوری کابین را با فضای وسیع و منطقی ترکیب می‌کند. اگر می‌خواهید آن را زیر 40000 دلار نگه دارید، باید با تریم SEL همراه شوید.

    موتور الکتریکی این محصول هیوندای، 201 اسب بخار و 291 پوند فوت گشتاور را به چرخ‌های جلوی خود می‌فرستد. صدای این ماشین برقی از نوع بنزینی Kona توربوشارژ بیشتر است، اما یک EV سنگین‌تر و در کل کمی کندتر است. EPA برآورد شده Kona Electric محدوده 258 مایلی است. در هنگامی که شارژر سریع EV، را استفاده می‌کند suv الکتریکی می‌تواند باتری خود را در حدود یک ساعت به 80 درصد شارژ برساند. ایستگاه‌های خانگی و عمومی 240 ولت می‌توانند باتری را 9.5 ساعت شارژ کنند.

    اتومبیل نسل سوم Acura RDX
    سال گذشته وارد بازار شد و پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی خود را ارائه داد. یک استایل جذاب‌تر، موتور توربوشارژر جدید و سیستم SH-AWD عالی Acura، باعث شد تا RDX واقعا خودرویی جالب باشد. اوضاع در داخل ماشین نیز بهتر از گذشته شده است. قیمت پایه 38825 دلار، برای یک کراس اوور اسپرت و لوکس بد نیست.

    توربوشارژ با قدرت RDX یک چهار سیلندر 2.0 لیتری، گشتاور قابل احترام 272 اسب بخار و 280 پوند فوت را تولید می‌کند. این حالت آخر فقط از 1600 دور در دقیقه تا 4500 دور در دقیقه برای شتاب گرفتن از توقف و خارج از گوشه در دسترس است و با کالیبراسیون 10 سرعته اتوماتیک کار می‌کند.

    رابط لمسی True Touchpad Acura با صفحه نمایش مرکزی 10.2 اینچی وظیفه سرگرمی را بر عهده دارد و استفاده از آن پس از یک دوره کوتاه آموزشی انجام می‌شود. این برنامه با قابلیت‌های ناوبری، سیستم صوتی 16 بلندگو ELS، نقطه اتصال Wi-Fi، Apple CarPlay و Android Auto ارائه می‌شود. برای ایمنی، هشدار برخورد به جلو با ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز تطبیقی ​​، کمکی برای حفظ خط و دوربین عقب چند ضلعی به صورت استاندارد ارائه شده است.

    مرسدس بنز 2021
    با موتور چهار سیلندر توربوشارژ 188 اسب بخار و 221 پوند فوت گشتاور یک خودروی الکتریکی مناسب برای مشتریان است. حالت اسپرت آن می‌تواند انتقال قدرت و پاسخ دریچه گاز را بیشتر کند و برای رانندگی روزانه عالی است. نیرو از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته و دو کلاچه به چرخ‌های جلو می‌رود، اگرچه سیستم چهار چرخ متحرک برای کسانی که در آب و هوای سردتر زندگی می‌کنند در دسترس است. به طور کلی، کلاس A یک ماشین کاملاً ممتاز است بسیار بیشتر از آنچه که در نسل گذشته CLA250 بوده است.

    خودروی تویوتا RAV4 RAV4 مدل 2021
    به یک دلیل یکی از پرفروش‌ترین SUV‌های کوچک جهان بوده است. ساده، تنومند، خوش ساخت و با قیمت مناسب است. گزینه‌های پیشرانه در RAV4 ممکن است جالب‌ترین گزینه در جهان نباشد، اما کارآمد هستند و نباید مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کنند. قدرت هیبریدی اختیاری در یک SUV جمع و جور نیز گزینه مناسبی برای فروش خوب آن است. RAV4، یک SUV خوش تیپ است که ظاهری کمی شبیه مدل‌های دیگر این گروه از خودرو‌های تویوتا دارد. یک کراس اوور عالی و جذاب که مشتریان بیشتری نسبت به گذشته دارد.

    آئودی Q3 مدل 2021
    در حالی در بازار‌ جهانی خودرو به فروش می‌رسد که پیشرفت‌های عمده‌ای را به همراه داشته است و این اتومبیل هیبریدی آلمانی کوچک نسبت به رقبا شرایط متفاوتی پیدا کرده است و با اقبال بیشتری رو به رو شده است. وقتی آن را با نمونه پارسال مقایسه می‌کنید متوجه آپشن‌های جذاب آن می‌شوید مثلا قدرت موتور 224 اسب بخار سبب شده تا یک خودروی الکتریکی خوب و با کیفیت برای حمل و نقل جاده‌ای باشد.

    قیمت اولیه Q3 از 695، 35 دلار با احتساب تجهیزات استاندارد متصل به آن از جمله صفحه نمایش خوشه سنج 10.25 اینچی، سانروف پانوراما، کنترل خودکار آب و هوای دو منطقه‌ای، دو ردیف پورت USB و ترمز اضطراری خودکار خیلی خوب به نظر می‌رسد.

    در اینجا سعی کردیم تا مناسب‌ترین خودرو‌های الکتریکی را با قیمت عالی و امکانات خوب معرفی کنیم تا خریداران بتوانند با سهولت بیشتری به اتومبیل مدنظرشان دست پیدا کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو