فونیکسریمکسبهتام

نماینده مجلس مطرح کرد:

تولید خودروی تارا اتفاق مبارکی است

مردم از خرید خودروی با کیفیت داخلی استقبال می کنند

عصر خودرو- نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که خودروی تارا یکی از اتفاقات مثبت در صنعت خودروسازی کشور است، گفت: این محصول از منظر کیفی و برخورداری از امکانات روز می تواند انتظارات مشتریان را برطرف کرده و به همین جهت به محض ورود به بازار مورد استقبال خوب مردم خواهد گرفت.

تولید خودروی تارا اتفاق مبارکی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تابناک، پرویز اوسطی، با بیان این‌که وقتی موضوع تولید داخل مطرح است، حتما همه مدیران کشور و افرادی که به هر نحوی می توانند در زمینه پیشرفت صنعت خودروسازی کشور موثر باشند، به میان آمده و کمک می کنند ایشان ضمن حمایت مجلس شورای اسلامی از اقدامات و دستاوردهای تولید داخل خودروسازان، عنوان کرد: خوشبختانه ظرفیت و توانمندی ارتقای کیفی خودروهای داخلی و پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ تکنولوژی در کشور وجود دارد.

    وی ضمن ابراز رضایت و خرسندی از اقدامات و دستاوردهای صنعت خودروسازی کشور و به ویژه ایران خودرو در شرایط سخت تحریمی و فشارهایی که به لحاظ تامین منابع مالی و... بر روی این صنعت سایه انداخته بود، تاکید کرد: ایران خودرو توانست در شرایط حساس به درستی اقدامات خود را پیش برده و به جایگاه مناسبی به لحاظ تولید، تیراژ و داخلی سازی قطعات و محصولات دست یابد.

    نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ارتقای هرچه بیشتر خودروی تارا در آینده و توسعه این محصول با توجه به برخورداری از پلتفرمی به روز و جدید، اظهار کرد: باید تیراژ این محصول به نحوی باشد که پاسخگوی نیاز بازار بوده و از ایجاد بازار سیاه به دلیل کمبود عرضه، جلوگیری کند.

    وی با اشاره به حجم اشتغالزایی که در پی پروژه تولید و داخلی سازی خودروی تارا در گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های قطعه ساز به وجود آمد، تصریح کرد: با فعال شدن هر واحد تولیدی در کشور، قطعا سنگری به سنگرهای مبازره با جنگ اقتصادی با دشمن افزوده می شود و این اتفاق، اتفاق میمون و خوشایندی است که بابت آن به مجموعه مدیران، کارگران و زحمت کشان گروه صنعتی ایران خودرو تبریک می گویم.

    اوسطی، ضمن گلایه از ساز و کارهای مربوط به ثبت نام و توزیع خودرو در سطح کشور به روش قرعه کشی، این روش را نیازمند بازنگری دانست و گفت: از سوی مردم انتقادات و گلایه های به حقی در این زمینه وجود دارد، زیرا بخش عمده ای از جامعه نمی تواند از امتیاز خرید خودروی داخلی برخوردار شود.

    نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنابراین باید سازوکارها به گونه ای پیش رود که همه ایرانیان بتوانند از امکان خرید خودروی ساخت داخل بهره مند شوند. زیرا خرید خودروی داخل افتخاری ملی است و قطعا هر ایرانی دوست دارد به جای خرید خودروی خارجی، از خودروی با کیفیت و با قیمت مناسب ایرانی استفاده کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط