فونیکسریمکسبهتام

رییس شورای شهر تهران:

کمبودها در زمینه اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی خیلی زیاد است

عصر خودرو- رییس شورای شهر تهران با اشاره به ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن شورا گفت: اقای هاشمی در حدی که توان داشتند تلاش کردند اما کمبودها در زمینه اتوبوسرانی و مترو و تاکسیرانی خیلی زیاد است و باید سازمان تاکسیرانی و شهرداری تهران آنها را تنظیم کنند.

کمبودها در زمینه اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی خیلی زیاد است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مهدی چمران در پایان سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران گفت: دستور جلسه امروز با برنامه تودیع آقای دکتر حناچی آغاز شد و سپس مراسم تشکر و تودیع انجام شد. پس از آن گزارش معاونت ترافیک و حمل و نقل شورای شهر قرائت شد. قبل از شروع به کار شورا نیز از معاونت‌های شهرداری دعوت کردیم و توضیحاتی دادند و درباره معاونت حمل و نقل هم به دلیل اینکه با آغاز شورا همراه بود، نتوانستیم گزارش این معاونت را داشته باشیم.

    وی افزود: این حوزه به دلیل مترو،‌ اتوبوس و تاکسی مورد توجه است و آقای هاشمی نیز گزارش خوبی را ارائه دادند. تلاش‌های خوبی کردند گرچه توقفی قبل از ایشان وجود داشته،‌ اما تحرکی را به وجود آوردند که ایده آل نیست و باید بیشتر از این باشد. در حدی که توان داشتند تلاش کردند اما کمبودها در زمینه اتوبوسرانی و مترو و تاکسیرانی خیلی زیاد است و باید سازمان تاکسیرانی و شهرداری تهران آنها را تنظیم کنند.

    چمران در تشریح تصویب دو طرح دو فوریتی در صحن شورا نیز گفت: دوستان انتقاداتی نسبت به گزارش آقای حناچی داشتند و درخواست گزارش کامل تغییر و تحول داشتند که دو فوریت این گزارش به تصویب رسید. به علاوه تقویم جلسات شورا تا پایان سال نیز تنظیم شد.

    رئیس شورای شهر تهران درباره تشکیل کمیته ویژه حمل ونقل برای بازگشایی مدارس نیز گفت:‌ برای مدارس هر سال کمیته‌ای تشکیل می‌شود و پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری در آن حضور دارند که با هماهنگی هم تسهیلات بیشتری را به وجود آوردند. من پیشنهاد تشکیل یک کمیته تخصصی در کمیسیون حمل و نقل را دادم که درآنجا شکل بگیرد و به طور تخصصی بحث‌های تخصصی را دنبال کنند و این کمیته با کمیته‌ای که برای بازگشایی مدارس به کار می‌رود، فرق می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو