فونیکسریمکسبهتام

لوتوس ردفورد تایپ ۲-۶۲؛ بازسازی جذابی از یک ستاره کلاسیک +عکس

عصر خودرو- ردفورد نام یک توسعه دهنده بدنه خودرو یا همان کوچ بیلدر است که در انگلیس فعال است. حاصل دور جدید فعالیت این گروه ارائه یک نمونه بسیار زببا از لوتوس با نام تایپ ۲-۶۲ است که بسیار مورد توجه محافل خودرویی قرار گرفته است.

لوتوس ردفورد تایپ ۲-۶۲؛ بازسازی جذابی از یک ستاره کلاسیک +عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، همانطور که از نام این پروژه مشخص است، لوتوس ردفورد با توجه به مدل کلاسیک تایپ 62 از سال های 1960 میلادی بازخوانی شده است.

مدل کلاسیک

لوتوس ردفورد تایپ 62لوتوس ردفورد تایپ 62

در نمونه جدید ردفورد تمامی زوایا و جزئیات دهه 60 میلادی مورد توجه قرار داشته و تلاش شده تا روح کلاسیک خودرو کاملا حفظ شود. در بخش شاسی نیز اساس کار بر لوتوس اوورا شکل گرفته است.

در قسمت میانی شاسی یک تپنده سوپرشارژ 3.5 لیتری 6 سیلندر نصب شده است. این پیشرانه در تریم پایه دقیقا همانند اوورا 430 اسب بخار خروجی دارد اما در تریم گلد لیف میزان خروجی به 500 اسب ارتقا یافته و نهایتا در بالاترین تریم که با عنوان JPS شناخته می شود استفاده از سوپرشارژ با ساختار جدید و بروزرسانی نرم افزاری میزان خروجی را به 600 اسب بخار رسانده است.

این مجموعه در تریم پایه با جعبه دنده 6 سرعته دستی یا نمونه 7 سرعته دوکلاچه که در حالت آپشن ارائه می شود، هماهنگ شده است. در تریم های گلد لیف و JPS از نمونه دی سی تی با سیستم دیفرانسیل ELS استفاده شده است.

در تریم پایه و گلد لیف از سیستم ترمز 4 پیستونه ای پی ریسینگ و در تریم JPS از مجموعه قدرتمندتر سرامیک- کربن استفاده شده است.

ردفورد شاسی یکپارچه تمامی تریم های تایپ 2-62  را بویژه در قسمت عقب خودرو تقویت کرده است. این رویکرد مدیریت وزن را نیز به همراه داشته تا این لوتوس های جذاب فقط 1000 کیلوگرم سنگینی داشته باشند.

رینگ های آلومینیومی در محور جلو 17 اینچی و در عقب اینچی هستند. نمونه 18 و 19 اینچی نیز در حالت آپشن ارائه می شوند.

نمایشگر دیجیتال 6 اینچی اطلاعات کیلومتر و امکان اتصال تلفن هوشمن با استفاده از بلوتوث و وای فای به سیستم صوتی خودرو با 5 اسپیکر از جذابیت های کابین محسوب می شوند.

تولید این لوتوس فقط محدود به 62 دستگاه خواهد بود و قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو