فونیکسریمکسبهتام

مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور:

شهروندان برای جلوگیری از ازدحام در مراکز معاینه فنی از نوبت دهی اینترنتی استفاده کنند

عصر خودرو- مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور گفت: به شهروندان توصیه می شود برای جلوگیری از ازدحام در مراکز معاینه فنی از نوبت‌دهی اینترنتی استفاده کنند.

شهروندان برای جلوگیری از ازدحام در مراکز معاینه فنی از نوبت دهی اینترنتی استفاده کنند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا؛ عبدالله متولی در تشریح روند فعالیت مراکز معاینه فنی اظهارکرد: در حال حاضر در شهر تهران ٥٥ خط فعال در قالب ١٧ مرکز مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند. ساعات ارائه خدمات در این 17 مرکز معاینه فنی در سطح شهر تهران از 7 تا ساعت 13 است.

    وی افزود: البته این مراکز تا هر ساعتی که ارباب رجوع حضور داشته باشند، خدمات ارائه می کنند به شکلی که گاهی تا چندین ساعت پس از ساعت ١٣ مراکز ادامه کار داده‌اند تا آخرین نفر حاضر در مرکز نیز خدمات را اخذ کند.

    مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور  در تشریح زمان فعالیت مراکز معاینه فنی در سایر استان‌های کشور نیز گفت: مراکز معاینه فنی خودرو در استان‌های دیگر محدودیتی ندارد و با توجه به اینکه از 7 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند تا زمانی که مراجعه کننده در این مراکز وجود داشته باشد، این مراکز موظفند تا خدمت ارائه دهند در تصمیم برای ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی اولویت جلوگیری از ایجاد تجمع در شرایط کرونایی است.

    متولی درباره میزان حضور مردم در مراکز معاینه فنی درپی تشدید شیوع کروناویروس گفت: با توجه به اینکه در مراکز معاینه فنی تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و با توجه به آمار ارائه شده از طریق سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران، آمارها نشان می دهد که مردم و دارندگان خودروها به سلامت خود و امنیت خودروهایشان اهمیت می‌دهند و استقبال برای گرفتن معاینه فنی برای خودروها خوب بوده است چراکه گرفتن معاینه فنی موجب کاهش آلودگی هوا، تصادفات همچنین کاهش مصرف سوخت می‌شود و می‌توان گفت که این موضوع تبدیل به یک فرهنگ شده است.

    وی ادامه داد: در مجموع قیمت ارائه خدمات معاینه فنی نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است و برای خودروهای سبک 47 هزار تومان،  خودروهای سنگین 71 هزار و 600 تومان و برای خودروهای دوگانه سوز تک مخزن 74 هزار و 500 تومان و برای خودروهای دوگانه سوز دو مخزن 89 هزار و 500 تومان است.

    مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور تاکید کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی به متقاضیان توصیه می شود که از سرویس نوبت‌دهی اینترنتی استفاده کنند و بر اساس نوبت به این مراکز مراجعه کنند چرا که به این ترتیب هم جلوی ازدحام جمعیت و مراجعه کنندگان به این مراکز گرفته می شود و هم اینکه در رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز موفق‌تر خواهیم بود.

    متولی تصریح کرد: به منظور گرفتن نوبت اینترنتی برای مراکز معاینه فنی متقاضیان می توانند در هر شهری به پایگاه و سایت اطلاع رسانی شهرهای خود مراجعه کنند که به صورت مجزا فعال هستند اما در تهران متقاضیان می توانند به سامانه «تهران من» مراجعه و نوبت اینترنتی دریافت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو