فونیکسریمکسبهتام

معاون منابع انسانی سایپا خبر داد:

آغاز واکسیناسیون صنایع قطعه‌سازی کشور با هماهنگی سایپا از امروز

واکسن قطعه سازان به سهمیه استان‌ها اضافه می شود

عصر خودرو- معاون اداری و توسعه منابع انسانی سایپا از آغاز واکسیناسیون صنایع قطعه‌سازی کشور با پیگیری های این گروه خودروسازی از امروز (یکشنبه) خبر داد و گفت: در پی تفاهم‌نامه مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گروه سایپا، این گروه خودروسازی به عنوان نماینده وزارت بهداشت در صنعت خودرو (خودروسازان و قطعه‌سازان) انتخاب شد تا راهبری و هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان و کارگران این صنایع را انجام دهد.

آغاز واکسیناسیون صنایع قطعه‌سازی کشور با هماهنگی سایپا از امروز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، حمیدرضا بهروان ادامه داد: پس از امضای این تفاهم‌نامه، گروه خودروسازی سایپا با هماهنگی چهار انجمن صنایع همگن قطعه سازی، انجمن صنفی قطعه‌سازان، انجمن خودروسازان و انجمن شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروسازان اطلاعات و آمار اعضای این شرکت ها را جمع آوری و برای وزارت بهداشت ارسال کرد.

    بهروان با بیان اینکه اطلاعات شرکت‌های فعال در صنعت خورو به تفکیک استان‌های مختلف کشور در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است، افزود: با هماهنگی و پیگیری‌هایی که گروه خودروسازی سایپا انجام داده، واکسیناسیون شرکت های فعال در استان های تهران و البرز از امروز در محل شرکت‌های قطعه سازی آغاز می‌شود.

    وی اظهار کرد: لیست صنایع خودرو و قطعه سازی مستقر در استان های کشور نیز در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته و این وزارتخانه، واکسن‌های موردنیاز برای انجام واکسیناسیون این شرکت ها را به سهمیه هر استان اضافه خواهد کرد.

    بهروان با بیان اینکه انجام واکسیناسیون تمام کارکنان و کارگران صنعت خودرو و قطعه سازی کشور در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است، ادامه داد: دانشگاه های علوم پزشکی هر استان، سهمیه صنایع خودرو و قطعه سازی را دریافت می کند و هماهنگی های لازم برای انجام واکسیناسیون کارکنان و کارگران این شرکت ها را از طریق مراکز تزریق واکسن انجام خواهد داد.

    معاون منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا در پایان گفت: جدول زمان بندی انجام واکسیناسیون صنایع خودرو و قطعه‌سازی استان های تهران و البرز درحال آماده سازی است و تا پایان هفته برای ابلاغ و انجام هماهنگی‌های لازم به انجمن های مربوطه ارسال می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو