فونیکسریمکسبهتام

پیام تبریک مدیرعامل گروه سایپا به وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تبریک انتصاب سیدرضا فاطمی امین به‌سمت وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت، آمادگی این مجموعه را برای اجرای تدابیر و سیاست‌های این وزارت‌خانه جهت افزایش تولید خودرو و ارائه محصولات جدید و باکیفیت اعلام کرد.

پیام تبریک مدیرعامل گروه سایپا به وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، متن پیام تبریک سیدجواد سلیمانی به‌شرح زیر است:

    بسمه تعالی
    جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی امین
    وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت
    حسن انتخاب ریاست محترم جمهوری در معرفی جنابعالی به مجلس شورای اسلامی و رای قاطع خادمین مردم در خانه ملت و انتصاب آن مقام محترم را به‌عنوان وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
    حوزه‌های صنایع، معادن و بازرگانی کشور از این پس شاهد حضور جنابعالی در راس این مجموعه خواهد بود که باتوجه به سوابق روشن و توانمندی‌تان، کاملا آشنا به مسائل، مشکلات، چالش‌ها و راهکارهای عبور از موانع هستید و این شناخت دقیق، خود یک نقطه اطمینان و اتکا برای همه فعالان و دست‌اندرکاران این بخش‌های مهم و راهبردی کشور محسوب می‌شود.
    حضور جنابعالی در جایگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت مردمی و بهره‌مندی از سالها فعالیت در عرصه‌های مربوطه، نوید روزهایی دلگرم‌کننده و روبه‌جلو را در بخش‌های مهم اقتصاد و تولید کشور می‌دهد تا ان‌شاالله دولت سیزدهم که فصل مشترک آن برای همه آحاد جامعه، ایجاد حس امیدواری و فضای مثبت جهت حل مشکلات اقتصادی و ادامه حرکت روبه رشد کشور در عرصه تولید است، در مسیر خود به موفقیت نائل شود.
    برنامه جنابعالی به‌ویژه بخش‌های مربوط به صنعت خودرو، که شامل افزایش تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها در کنار ایجاد حس غرور و افتخار ملی به صنعت خودرو ایران از طریق تولید محصولات جدید و نوآوری در این صنعت است، در سایه تدابیر دولت محترم و وزارت صنعت، معدن و تجارت با همدلی و هماهنگی اجزای مربوط به این صنعت دست‌یافتنی خواهد بود و با یاری خداوند متعال محقق خواهد شد.
    اینجانب بار دیگر به‌ نمایندگی از کارکنان گروه خودروسازی سایپا انتصاب جنابعالی به ‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت را تبریک عرض نموده و آمادگی این مجموعه را جهت اجرای سیاست‌های دولت محترم و وزارت صمت اعلام می‌دارم.

    سیدجواد سلیمانی
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو