فونیکسریمکسبهتام

در دیدار مدیرعامل گروه سایپا با فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) عنوان شد:

تعهدات معوق ساپیا در ماه جاری صفر شد

رویکرد داخلی سازی در سایپا دنبال می شود

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با همکاری سازمان صنایع دفاع، نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه پاسداران، قطعات مورد نیاز صنعت خودرو تامین شد و اکنون تمام دغدغه و تلاش ما این است که خودروهایی در شان مردم ایران تولید و روانه بازار شود.

تعهدات معوق ساپیا در ماه جاری صفر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، سید جواد سلیمانی در دیدار با سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه گروه خودروسازی سایپا با تمام توان مهندسی و علمی خود در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت و در شان مردم ایران تولید و روانه بازار کند، تصریح کرد: تحویل به‌روز خودرو، تولید خودروی با کیفیت و کسب رضایت مشتریان، اصلی ترین هدف و دغدغه این گروه خودروسازی است.

    وی اظهار داشت: عدم پایبندی شرکای خارجی به تعهدات داده شده و خروج آنها از کشور باعث شد تا شاهد نارضایتی‌های مردم در مورد تحویل خودروهای پیش فروش شده باشیم و از طرفی طرح اتوخدمت که در سال های گذشته اجرایی شده بود نیز سبب شد تا مجموعه سایپا با چالش های گسترده‌ای روبرو شود.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: برای برون رفت از مشکلات عنوان شده، مجموعه سایپا با نگاه به داخل از دانش و توان مهندسان ایرانی بهره گرفت و با برنامه ریزی دقیق توانست ضمن حذف پراید به عنوان یک خودروی با فناوری قدیمی از خطوط تولید و افزایش تولید سایر محصولات، خودروهای جدید و مدرن‌تر را به بازار معرفی کند.

    وی با بیان اینکه تعهدات ساپیا در شهریور ماه سال جاری صفر شده و این امر در شرایطی محقق شده که صنعت خودرو با سخت ترین شرایط تحریمی روبرو است، گفت: در تامین برخی از قطعات مورد نیاز خودرو مشکلات زیادی وجود داشت که خوشبختانه با همکاری سازمان صنایع دفاع، نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه پاسداران، این چالش حل شد و اکنون قطعات با تیراژ بالا تولید می شود.

    سلیمانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تهدیداتی که این موضوع برای تولید خودرو ایجاد کرده بود، افزود: سایپا به عنوان اولین مجموعه صنعتی برای تزریق واکسن کرونا به کارکنان خود اقدام کرد و به عنوان نماینده وزارت بهداشت طرح واکسیناسیون خودروسازان، قطعه سازان و مجموعه های خدمات پس از فروش را عملیاتی کرد.

    صنعت خودرو، در دوران تحریم متوقف نشد

    سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ نیز در این دیدار با اشاره به داخلی‌سازی موفق محصولات و قطعات و در کنار آن افزایش تولید که در شرایط تحریم اتفاق افتاد، گفت: صنعت خودرو یکی از صنایع بسیار مهم است که دشمن سعی کرد، فعالیت آن را متوقف کند اما چنین امری اتفاق نیفتاد و بالعکس این صنعت در مسیر رشد و توسعه قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه ضرورت دارد همه دستگاه های متولی در راستای جهش تولید و مانع زدایی از فعالیت های اقتصادی، سالم حرکت کنند، تصریح کرد: سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) آمادگی دارد که همکاری های مشترک با مجموعه سایپا تعریف کند.

    سردار حسن زاده با تاکید بر اینکه رویکرد داخلی سازی که در سایپا وجود دارد باید ادامه پیدا کند، گفت: برای آنکه در صنعت خودرو به اعداد هدف گذاری شده دست پیدا کنیم، ضرورت دارد که واحدهای صنعتی به سمت هم افزایی و همکاری بیشتر حرکت کنند.

    فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به فعالیت های گروه خودروسازی سایپا در حوزه مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی، خاطرنشان کرد: اقدامات خوب و موثری در حوزه بسیج گروه خودروسازی سایپا انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

    سردار حسن زاده با اشاره به فعالیت های حوزه مقاومت بسیج گروه خودروسازی سایپا، گفت: اقداماتی چون کمک به گروه های آسیب دیده از کرونا، اعزام نیروهای جهادی به مناطق سیل زده و زلزله زده، مشارکت در اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان گروه سایپا بسیار ارزنده و مهم است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو