فونیکسریمکسبهتام

دیگنیتی خودروی متمایز و خاص بازار

عصر خودرو- دیگنیتی تولید شرکت بهمن موتور که تنها خودرو SUV کوپه داخلی عرضه شده در کشور است به دلیل ظاهر زیبا و امکانات فوق العاده آن تا کنون با استقبال زیاد از سوی خریداران قرار گرفته و گروه بهمن با توجه به نیاز بازار داخلی تا کنون دو مرحله از فروش خودروی دیگنیتی را انجام داده است.

دیگنیتی خودروی متمایز و خاص بازار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت بهمن موتور توانسته در فاز نخست تولید دیگنیتی 20 درصد از این خودرو را داخلی سازی کند و هم اکنون این خودرو از به روزترین فناوری ساخت خودرو بهره می‌برد و امکانات و ویژگی های فنی و ظاهری‌ این خودرو در کنار قیمت بسیار مناسب، آن را از سایر محصولات هم‌رده متمایز کرده است. ظاهر زیبا و مشتری پسند، گارانتی سه ساله یا 100 هزار کیلومتری، قوای محرکه ارتقا یافته و امکانات و تجهیزات فنی، ایمنی و رفاهی دیگنیتی، رانندگی مطمئن و راحتی را تضمین می کند.

    بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن گفت: دیگنیتی به عنوان اولین خودرو SUV کوپه تولید داخل به تولید انبوه و عرضه عمومی رسیده و طرح های فروش آن تکرار و این استمرار با جدیت دنبال خواهد شد.

    استقبال بالا برای خرید خودروی دیگنیتی گویای آن است که مردم به محصول جدید گروه بهمن همچون سایر محصولات این مجموعه اعتماد کردند و به این اطمینان رسیدند که دیگنیتی مطابق با سلایق و علایق آنها طراحی شده است.

    مزایای خودروی دیگنیتی بهمن موتور
    1). طراحی ظاهری جذاب و استایل متفاوت
    ظاهر دیگنیتی بهمن موتور به سبک شاسی‌بلندهای کوپه طراحی شده و در نوع خود وقار و متانت مجذوب‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد. قوس جذاب قسمت انتهای سقف که با شیب ملایم به شیشه عقب پیوند خورده، باعث زیبایی هرچه بیشتر استایل دیگنیتی شده و همین مورد یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت این خودرو در مقایسه با رقبای موجود در بازار ایران به حساب می‌آید.

    2). کابین جادار، زیبا و نسبتا باکیفیت
    از آنجا که دیگنیتی بهمن موتور دارای فاصله محوری 2790 میلی‌متری است، پس باید گفت که خریداران با یک خودروی جادار از نظر فضای داخلی روبه‌رو هستند. به‌خصوص صندلی‌های ردیف دوم این ماشین از نظر فضای پا و شانه‌ها، محیطی بسیار راحت برای سرنشینان به وجود ‌آورده است و سقف طوری طراحی شده که حتی افراد بلند قد نیز با محدودیت سر مواجه نیستند. کابین جادار به علاوه صندوق‌عقب وسیع 780 لیتری، یکی دیگر از مزایای دیگنیتی بهمن موتور محسوب می‌شود. همچنین نوع طراحی ادوات کابین به علاوه متریال به خدمت گرفته شده در ساخت آن‌ها نیز کاملا مناسب به نظر می‌رسد و از این جهت برتری قابل قبولی نسبت به بعضی رقبای خود در بازار نشان می‌دهد.

    3). سواری و سیستم تعلیق نرم
    دیگنیتی سواری نسبتا نرم و تقریبا آسایش‌بخش را از خود ارائه می‌دهد و سیستم تعلیق آن می‌تواند تا حد امکان از ورود ضربات به داخل کابین جلوگیری کند. همچنین عایق‌بندی و کیفیت مونتاژ کابین این محصول هم به نحوی صورت گرفته که صدای محیط خیلی داخل کابین شنیده نمی‌شود و از این جهت هم آسایش سرنشینان بیشتر خواهد بود؛ بنابراین کیفیت سواری دیگنیتی مطلوب است و می‌توان آن را در دسته مزایای این SUV جدید طبقه‌بندی کرد.

    4). آپشن‌های متنوع رفاه ایمنی
    تجهیزات رفاهی ایمنی دیگنیتی به نوبه خود نسبت به هم رقبا کنونی خود قابل تحسین است و باید گفت که با یکی از SUV های خوش آپشن‌های بازار روبرو هستیم. مواردی مثل انواع سیستم کنترل کشش و پایداری، ترمز کمکی، دوربین ثبت وقایع رانندگی، کیسه هوای راننده، سرنشین و جانبی، کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، دوربین 360 درجه دوربین عقب، درب باک الکتریکی، سانروف پانوراما، فرمان چرمی با کلیدهای کنترل، سنسور باران و… مهم‌ترین آپشن‌های دیگنیتی بهمن ‌موتور را تشکیل می‌دهند.

    5). حضور در بازارهای بین الملل
    دیگنیتی یا فنگون آی‌ایکس5 خودروی SUV برای اولین بار در سال 2018 در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد. خودروی فنگون آی‌ایکس5 در ایران با نام دیگنیتی توسط شرکت گروه بهمن مونتاژ و عرضه می‌گردد و در اروپا به خصوص در کشورهایی مانند آلمان و اسپانیا نیز به فروش میرسد. 
    خودروی دیگنیتی بعد از کسب موفقیت در بازار داخلی چین برای اولین بار در سال 2019 به کشور همسایه کره جنوبی ورود پیدا کرد و بعد از آن تجربه حضور در بازار خودرو مراکش، آلمان، روسیه و اسپانیا را تجربه کرد.
    دیگنیتی در بازار اروپا با استاندارد آلایندگی یورو 6 و با موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو با خروجی 137 اسب بخار و جعبه دنده سی وی تی با دیفرانسیل جلو عرضه می شود.

    6). کسب پنج ستاره کیفی از بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)
    شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی مورد تأیید وزارت صمت، در گزارش مرداد ماه خود خودروی دیگنیتی بهمن موتور را در رده کیفی پنج ستاره قرار داد و به عنوان نخستین خودرو SUV 5 ستاره تولید داخل انتخاب شد.

    علاوه بر آن دارای استاندارد اروپا و تاییدیه استاندارد آلایندگی یورو 5 از سازمان محیط زیست است و منطبق با استانداردهای 85 گانه کشور می باشد.

    جمع بندی
    در مجموع باید عنوان کرد که عرضه دیگنیتی به بازار ایران یک عمل قابل تحسین بوده که بهمن موتور انجام داده و موجب تنوع بیشتر بازار SUV های تولید داخل شده‌است. به‌ویژه که طی این دو سه سال اخیر و پس از شروع تحریم‌ها، کمتر شاهد ورود خودروهای جدید به بازار بودیم و این گام بهمن موتور می‌تواند نفس تازه‌ای در بازار خودروهای مونتاژی کشور بدمد.
    دیگنیتی خودرویی جذاب و مناسب است که گرچه توان فنی آن برای جوانان خیلی رضایت‌بخش باشد، اما قطعا خانواده‌ها از سواری با این خودروی زیبا لذت خواهند برد و نسبت به انتخاب خود رضایت نسبتا بالایی خواهند داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو