فونیکسریمکسبهتام

کسب ۴ستاره کیفیت از شرکت بازارسی کیفیت و استاندارد ایران برای جدیدترین نسخه کوییک

استارت باکیفیت کوییکS

عصر خودرو- خودرو جدید کوییک اس در جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI با کسب ۴ ستاره کیفی در بررسی مردادماه این شرکت، در صدر جدول قیمتی ۵ خودروهای بررسی شده تولیدی ایران قرار گرفت.

استارت باکیفیت کوییکS
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کوییک S در حالی با 4 ستاره از مجموع 5 ستاره کیفیت وارد خیابان ها شد که پیشتر نسخه معمولی این خودرو نیز موفق به کسب 4 ستاره کیفی شده بود. توجه ویژه به نظام کیفیت در تولید انواع خودرو در سایپای نوین، موجب ارتقاء محسوس و قابل توجه کیفیت خودروهای تولیدی این خودروساز علی رغم مشکلات تحریم، پاندمی کرونا و ... شده است. صنعت خودرو ایران تا پیش از آغاز تحریم ها همواره با خودروهای مونتاژی موفق به کسب امتیازات بالا در بررسی کیفیت ISQI می شد اما با آغاز تحریم ها و تولد سایپای نوین، خودروهای بومی مانند کوییک به سرعت رتبه خود را در جدول بررسی کیفی خودروها ارتقاء دادند و اکنون شاهد صدرنشینی خانواده کوییک در کلاس قیمتی 5 جدول رده بندی کیفی مردادماه هستیم.

    بر اساس اعلام شرکت بارسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI خودرو کوییک.اس در شاخص‌های مؤثر در کیفیت شامل میانگین نمره منفی، میانگین عملکردی، IQS و همچنین آزمون‌های عملکردی شامل آزمون بدنه، رنگ خودرو، فنربندی و تعلیق فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی و همچنین میزان صداهای غیرعادی مورد بررسی قرار گرفت و توانست چهارستاره کیفی را کسب کند.خودرو کوییک.اس محصول جدید گروه خودروسازی سایپا برای نخستین‌بار است که مورد آزمون‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفته و از بدو امر توانسته در رده خودروهای چهارستاره قرار گیرد.

    پیش از این خودرو کوییک، دیگر محصول تولیدی شرکت سایپا نیز در رده خودروهای چهارستاره قرار گرفته بود. کسب چهارستاره کیفی برای محصولات گروه خودروسازی سایپا و ارتقای استانداردی سایر محصولات این مجموعه در شرایط دشوار تحریم و سختی تأمین و تولید قطعات، به‌عنوان نمادی از ارتقای برنامه‌های کیفی نظیر بازرسی‌های مستمر، اجرای سیاست‌های خودکنترلی و آموزش روزافزون نیروهای انسانی فعال در بخش‌های تولیدی محسوب می‌شود.

    موفقیت‌های گروه خودروسازی سایپا در عرصه کیفیت در حالی است که با اجرای سیاست‌های بومی‌سازی قطعات خودرو توسط این مجموعه، تعمیق داخلی‌سازی محصولات سایپا نسبت به سالیان گذشته به‌شکلی بی‌سابقه افزایش یافته که بیانگر توان شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های توانمند ایرانی در زمینه تولید انبوه قطعات باکیفیت و استاندارد خودرویی است.

    کوییک S به عنون نسخه فیس لیفت و جدید کوییک با همان پیشرانه M15 مشابه کوییک و حداکثر توان 87 اسب بخار و حداکثر گشتاور 128 نیوتون متر به تولید می رسد.کوییک S در بخش فنی تغییرات محدودی را نسبت به نسخه معمولی به خود دیده که از آن جمله می توان به تغییر دریچه گاز به نمونه برقی و تغییراتی در چیدمان محفظه موتور آن اشاره کرد.

    مهمترین تغییر این نسخه در مقایسه با مدل معمولی به طراحی جدید سپر و دماغه خودرو مربوط می شود که بال های سیاه آن را از نسخه معمولی به طور کلی تفکیک می کند. این خودرو جدید در کابین به امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، جلو آمپر جدید، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب، ترمز ABS، EBD، فرمان طرح D، پنل جدید تنظیم ارتفاع چراغ و برف پاککن عقب، تهویه الکتریکی دستی، چراغ روشنایی روز، کامپیوتر سفر، نمایشگر تعویض دنده، سنسور پارک عقب، دما سنج محیط، بلوتوث، ریموت جدید، بازشو درِ صندوق عقب از روی ریموت و داشبورد، سامانه مدیریت یک پارچه خودرو، شیشه ها و آینه های برقی مجهز شده است.

    سایپا همچنین در نظر دارد تا در نسخه فول این خودرو یعنی کوییک G از نمایشگر لمسی، دوربین عقب، صندلی با روکش چرم، تنظیم صدا از روی فرمان، چراغ های اتوماتیک، سیستم کنترل فشار باد تایرها، GPS، شیشه دودی و رینگ آلومینیومی استفاده کند.

    کوییک.اس هم اکنون و تا پیش از معرفی نسخه G یا محصول جدید اطلس، کاپیتان پلتفرم X200 سایپا است که با قرارگیری در بین با کیفیت ترین خودروهای تولیدی ایران، قدم بزرگی را در راستای نشان دادن هویت با کیفیتش برداشت و انتظار می رود این روند کیفی در سری آینده محصولات سایپا و خانواده کوییک نیز ادامه دار باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو