فونیکسریمکسبهتام

افزایش قیمت سوخت در انگلیس

وضعیت جایگاه‌های بنزین تغییری نکرده است

عصر خودرو- رئیس ، اتحادیه خرده فروشان بنزین انگلیس گفت: هیچ بهبودی در اوضاع عرضه بنزین در جایگاه‌های فروش بنزین ایجاد نشده است و با توجه به افزایش قیمت در ۳ شب گذشته، قیمت ها بالاتر می‌رود.

وضعیت جایگاه‌های بنزین تغییری نکرده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، اتحادیه خرده فروشان بنزین (PRA) انگلیس اعلام کرد، هیچ بهبودی در اوضاع عرضه بنزین در جایگاه‌های فروش بنزین مستقل از روز چهارشنبه ایجاد نشده است.

    بنا بر اعلام این اتحادیه که نماینده خرده فروشان مستقل سوخت است، بیش از یک چهارم (27 درصد) از اعضای این اتحادیه در روز پنج شنبه هیچ سوختی برای عرضه نداشتند. هرچند این رقم از 37 درصد روز سه شنبه بهتر بود، اما تقاضا همچنان بالاتر از سطح معمول است.

    اتحادیه خرده فروشان بنزین، نماینده 5500 جایگاه بنزین از 8300 جایگاه در سراسر انگلیس است و اعلام کرد آمار روز پنج شنبه بر اساس پاسخ تنها 1500 جایگاه بنزین بوده است.

    برایان مدرسون، رئیس این اتحادیه گفت: «به نظر می رسد افزایش تقاضا همچنان ادامه دارد... فشار از سوی رانندگانی که می‌خواهند در هر زمان و در هر مکانی سوخت دریافت کنند، کم نشده است.»

    انگلیس در حال دست و پنجه نرم کردن با بحران سوخت است که سبب شده تا صف‌های طولانی در جایگاه‌های بنزین این کشور ایجاد شود و مشتریان برای یافتن سوخت به چندین جایگاه مراجعه کنند.

    دولت انگلیس مدعی است که سوخت کافی در پالایشگاه‌های این کشور وجود دارد و کمبود راننده برای حمل سوخت به جایگاه‌ها این بحران را ایجاد کرده است.

    مدرسون توضیح داد نامه ای به دولت نوشته و هشدار داده است که پس از افزایش قیمت نفت برنت، قیمت بنزین و گازوئیل در جایگاه‌ها احتمالا افزایش یابد. همچنین کاهش ارزش پوند در برابر دلار نیز می‌تواند قیمت‌ها برای مشتریان انگلیسی بالا برد.

    وی افزود: «این عامل هم اکنون بر قیمت ها تاثیر گذاشته و در سه شب گذشته هر لیتر بنزین 3 پنی افزایش قیمت داشته است.»

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو