فونیکسریمکسبهتام

به مناسبت گذشت یک قرن از معرفی اولین محصول؛

مرسدس مایباخ GLS ادیشن ۱۰۰ معرفی شد+ عکس

عصر خودرو-مایباخ با رونمایی GLS ادیشن ۱۰۰، صدسالگی تولید خود را جشن می‌گیرد.

مرسدس مایباخ GLS ادیشن ۱۰۰ معرفی شد+ عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرسدس مایباخ را می توان یکی از مجلل ترین مدل های لوکس مرسدس به شمار آورد که در ظرافت، تکنولوژی و ویژگی‌های خاص است. این کارخانه خودروسازی صدمین سالگرد تولید خود را با معرفی نسخه ویژه GLS گرامی می‌دارد. این نسخه که ادیشن 100 نام دارد و همانند دیگر خودروهای تولیدی مرسدس دارای امکانات رفاهی بیش از اندازه ای است.

مرسدس در کنار معرفی GLS ویژه، همچنین S-Class ادیشن 100 را معرفی کرد که هر دو خودرو محدود به 100 واحد هستند.  هر 2 خودرو دارای ترکیب رنگ نقره ای/آبی دریایی هستند و و مجهز به لاستیک های منحصر به فردی هستند که روی هر لاستیک نشان ادیشن 100 درج شده است.

در هر 2 خودرو فضای داخلی کاملا یکسان طراحی شده است و یا با چرمی خاص و یا مروارید سفید و نقره‌ای کریستالی با طرح کریستالی طراحی شده است؛ GLS همچنین دارای عایق صوتی اضافی است

تنها تفاوت در هر خودرو معرفی شده مشخصات پیشرانه است، S کلاس از یک موتور 12 سیلندر استفاده می‌کند در حالی که GLS از یک موتور  8 سیلندر  استفاده می‌کند، این موتور 557 اسب بخار نیرو تولید می‌کند که با S کلاس 12 سیلندری 612 اسب بخاری (456 کیلووات) در سدان فاصله چندانی ندارد.

 
GLS که با ترکیبی از 2 رنگ عرضه می شود، بسیار چشمگیر و جسورانه به نظر می‌رسد. نشان دو برند M در ستون D SUV قرار دارد و پلاک "Edition 100" در زیر آن قرار دارد. قرار است مرسدس مایباخ  از سال 2022 وارد نمایندگی‌ها شود و مرسدس برنامه دارد بازار این خودرو را گسترش دهد.

سفارش برای این خودرو از سه ماهه چهارم امسال فراهم می شود اما مرسدس اعلام کرده است این خودرو با میزان محدود عرضه خواهد شد  بنابراین متقاضیان برای خرید آن باید سریع عمل کنند. مرسدس مایباخ پس از عبور از یک 100 سال سخت، در حال آماده شدن برای طی کردن 100 سال آینده بوده و در نمایشگاه خودرو مونیخ، اولین خودروی الکتریکی با نشان مایباخ یعنی مرسدس مایباخ EQS را در قالب یک خودروی مفهومی نزدیک به نمونه تولیدی به نمایش گذاشت.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو