فونیکسریمکسبهتام

شاسی بلند جنسیس GV۷۰ پرفورمنس ۲۰۲۱ با امکانات خاص به بازار آمد+ عکس

عصر خودرو-GV۷۰ دارای یک طراحی فوق العاده خاص است که نمای جدیدی از جنسیس را ارائه می دهد.

شاسی بلند جنسیس GV۷۰ پرفورمنس ۲۰۲۱ با امکانات خاص به بازار آمد+ عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی جنسیس از اولین شاسی بلند پرفورمنس GV70 پرده برداشت. این خودرو که بیشتر به منظور رفع نیاز‌ها و خواسته‌های مخاطبینی که نیاز به خودرویی با عملکرد بالا، ظاهر ورزشی و فناوری پیشرفته دارند، ساخته شده است.

GV70 دارای یک طراحی فوق العاده خاص است که  نمای جدیدی از جنسیس را ارائه می دهد. این خودرو با الهام از جنسیس G80 و GV80 ساخته شده و برخی از مشخصات این خودروها را دارد. این خودرو همانند جدیدترین خودروهای تولیدی هیوندای، قرار است برای بازار اروپا طراحی شود و در این کشور توسعه می یابد.

آنطور که جنسیس این خودرو را طراحی کرده، قرار است با خودروهایی همچون آئودی Q5، بی ام و X3 و مرسدس بنز GLC رقابت کند. نکته حائز اهمیت در طراحی این خودرو این است که علیرغم توسعه و تنظیم برای بازار اروپا، آپشن هایی جذاب برای بازار آمریکا دارد.

GV70 با یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ یا دو توربوشارژ 3.5 لیتری V-6 عرضه می شود. چهار سیلندر در این خودرو به عنوان موتور پایه عمل می‌کند و 300 اسب بخار قدرت دارد در حالی که نمونه  6 سیلندر، 375 اسب بخار قدرت دارد و به طور انحصاری در مدل اسپرت عرضه می‌شود.

در خودرو G70 و در نمونه موتور چهارسیلندر، گیربکس دستی ارائه می‌شود در حالی که در GV70 یک گیربکس استاندارد هشت سرعته اتوماتیک ارائه می شود. گفتنی است در هر 2 مدل محرک چهار چرخ استاندارد است.

GV70 دارای شتاب خیلی خوبی است و می تواند در 4.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. اگر بخواهیم از فضای داخلی بگوییم، می توان گفت که کنترل های مورد استفاده از پلاستیک سخت ساخته شده است و روی آن را با چرمی از مخمل پوشانده اند و بدین ترتیب  هیچ اثری از پلاستیک در آن وجود ندارد.

در گذشته یک شکایت در مورد سدان G70 وجود داشت که آن تنگ بودن فضای صندلی عقب بود و اکنون در GV70 فضای بیشتری در نظر گرفته شده است و سرنشینان به راحتی می توانند در آن بنشینند. همچنین ظرفیت حمل بار بسیار خوبی دارد و در نهایت باید منتظر ماند تا ببینیم GV70 چگونه در آزمایشات واقعی ما با رقبای اصلی مانند آئودی Q5، X3 و کلاس GLC مقایسه می‌شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو