فونیکسریمکسبهتام

با مرسدس ۲۰۲۲ AMG CLA-Class بیشتر آشنا شوید

عصر خودرو - مرسدس AMG کلاس CLA در نسل جدید قرار است برای سال ۲۰۲۲ عملکرد و قدرت قابل توجهی را برای بخش خودرو‌های لوکس به ارمغان بیاورد.

با مرسدس ۲۰۲۲ AMG CLA-Class بیشتر آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرسدس AMG کلاس CLA در نسل جدید قرار است قدرتمندتر از قبل باشد، این خودرو برای سال 2022 عملکرد و قدرت قابل توجهی را برای بخش خودرو‌های لوکس به ارمغان آورده است. این سدان در 2 نسخه عرضه می شود که شامل CLA35 و CLA45 است که به ترتیب قدرتی معادل 302 اسب بخار و 382 اسب بخار قدرت ارائه می دهد  که هر دو هندلینگ واضح و خط سقفی شیک و فست بک را ارائه می‌دهند.

در داخل، شاهد کابین مجللی هستیم که دارای ویژگی‌های فنی فراوانی است که با تم طراحی اسپرت ترکیب شده است که شامل صندلی‌های جلو با استحکام، فرمان کف تخت، تریم فیبر کربنی و روکش‌های پدال آلومینیومی می‌شود. رقبای اصلی CLA آئودی S3، بی ام و M235i گرن کوپه و کادیلاک CT4-V هستند.

کلاس AMG CLA  برای سال 2022 نسبت به نسل های قبل تغییر زیادی نکرده است، اما همه مدل‌ها اکنون با کابل لوازم جانبی USB-C عرضه می‌شوند و می‌توان آن را با بسته جدید AMG نایت پکیج پلاس انتخاب کرد. بسته اختیاری Premium اکنون شامل رادیو ماهواره‌ای SiriusXM می‌شود و خریداران اکنون می‌توانند یک رنگ زیبای رزگلد را انتخاب کنند.

در حالی که هر دو مدل از این خودرو دارای جدیدترین توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر هستند،نسخه  CLA35 قادر است  302 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور تولید کند و CLA45 دارای 382 اسب بخار قدرت و 354 پوند فوت گشتاور است. CLA35 از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک حرکت می‌کند، در حالی که CLA45 دارای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است.

هر دوی آن‌ها دارای سیستم چهارچرخ متحرک استاندارد 4Matic+ هستند که می‌تواند تمام نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل کند. 45 حتی می‌تواند به حالت درایو دریفت tail-sliding مجهز شود. مجموعه‌ای از دمپر‌های تطبیقی ​​اختیاری کیفیت سواری قابل تنظیم را ارائه می‌دهد.

نسخه CLA35 با  302 اسب بخار قدرت می تواند در 4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد اما نسخه 382 اسب بخاری می تواند در 3.7 ثانیه این میزان را طی کند. CLA35 و CLA45 هر دو به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می‌شوند.

CLA45 در خیابان از CLA35 با جلوپنجره چشمگیرتر، گلگیر‌های جلویی پهن تر، قطعات آیرودینامیک اضافی و موارد دیگر متمایز است. با این حال، این دو در داخل زیبایی مشابهی دارند؛ آن‌ها همچنین دارای نورپردازی داخلی قابل تنظیم هستند که شامل دریچه‌های هوای دایره‌ای روشن در پانل ابزار است.

CLA35 و CLA45 مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX جدید مرسدس بنز هستند که دارای پد‌های لمسی کوچک روی فرمان و یک پد کنترلی نصب شده روی کنسول است. صفحه نمایش پشت آمپری دیجیتال و صفحه نمایش استاندارد اطلاعات سرگرمی 7.0 اینچی در زیر یک تکه شیشه افقی بزرگ قرار دارند که قسمت زیادی از داشبورد را پوشانده است.

اتصال بلوتوث و سیستم صوتی هشت بلندگو استاندارد هستند و همه مدل‌ها با ادغام تلفن هوشمند اپل کارپلی و اتو اندروید عرضه می‌شوند. لیست گزینه‌ها شامل یک سیستم صوتی Burmester ارتقا یافته و رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو