فونیکسریمکسبهتام

باتری هیوندای و باتری کیا را از کدام مرکز معتبری تهیه نماییم؟

عصر خودرو- وسیله‌ی نقلیه‌ای که استفاده می‌کنیم از قطعات ریز و درشت بسیار مهمی تشکیل شده است که هر کدام کارآیی و عملکرد مخصوص به خود را دارند. در صورت اختلال در کارآیی هر کدام از این قطعات، تحرک و عملکرد خودرو نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. از جمله وسایل و قطعات مهم برای هر خودرویی باتری ماشین است.

باتری هیوندای و باتری کیا را از کدام مرکز معتبری تهیه نماییم؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، انواع ماشین‌های شرکت‌های ایرانی و همچنین شرکت‌های معتبر خارجی مانند هیوندای‌و‌کیاموتورز برای روشن شدن نیاز به تأمین برق اولیه از منبع تغذیه دارند. انرژی ذخیره شده در باتری هیواندی - باتری‌کیا است که موجب روشن شدن خودرو می‌شود. ظرفیت باتری هر خودرویی متناسب با قابلیت‌هایی که دارد تعیین و نصب می‌شود. برای انتخاب باتری‌هیوندای باید مقدار برق مورد نیاز خودرو را در نظر گرفت. همچنین مقدار انرژی ذخیره شده در باتری‌کیا باید برای شروع کافی باشد تا ماشین استارت بخورد. از بزرگ‌ترین نکات قابل توجه در انتخاب قطعات شرکت‌های بزرگ نام برده شده، توجه به نوع باتری‌هیوندای - باتری‌کیا می‌باشد. انتخاب درست باتری، همیشه ضامن سلامتی خودرو شما خواهد بود.

    اما به لحاظ اهمیتی که باتری ماشین دارد، تهیه آن از مراکز معتبر هم دارای اهمیت است. برای ماشین‌هایی مانند خودروهای تولیدی شرکت‌های پیش‌گفته که پیچیدگی برقی زیادی دارند حتماً بایستی دقت شود که باتری ماشین‌هیوندای قابلیت برق رسانی کافی به تمام مدارات ماشین را داشته باشد. همچنین انرژی کافی باید در باتری‌کیا وجود داشته باشد تا جوابگوی سیستم‌ها و آپشن‌های برقی جدید خودرو باشد. در این زمینه فروشگاه آنلاین دیجی باتری این افتخار را دارد تا تحت پشتیبانی شرکت نیمروز گستران یدک انواع باتری هیواندای و باتری‌کیا را با ظرفیت‌های لازم عرضه نماید. در ادامه این نوشتار تلاش خواهیم کرد ضمن بیان اهمیت باتری ماشین، ویژگی‌ها و مشخصات باتری دو شرکت هیوندای‌وکیا را بررسی کرده و دلایل خرید آن از مرکز معتبر دیجی باتری را شرح دهیم.

    ویژگی‌ها و مشخصات باتری هیوندای‌وکیا

    باتری ماشین به‌ عنوان مولد تأمین برق اولیه خودرو برای استارت و شروع به کار، برای هر خودوری احتراق داخلی بنزینی و گازوئیلی لازم است و اما این که چرا هر باتری را نمی‌توان برای هر اتومبیلی مورد استفاده قرار داد دلایل زیادی دارد. از جمله این دلایل مقدار ظرفیت تعریف شده برای هر باتری و مقدار انرژی ذخیر شده در آن می‌باشد که قرار است سیستم برقی خودرو را به جریان بیندازد. امروزه تقریباً اکثر خودروهای تولیدی به آپشن‌های برقی مجهز می‌باشند که برق مورد نیاز آن‌ها از باتری ماشین تأمین می‌شود. خودروهای هیوندای‌وکیا نیز که به آپشن‌های برقی زیادی مجهز شده‌اند لازم است که باتری‌هیوندای متناسب با ظرفیت و قابلیت تأمین برق بر روی آن‌ها نصب شود.

    هر باتری مشخصه و ویژگی‌هایی دارد. باتری‌هیوندای به جهت توان بالای خروجی برای تأمین انرژی سیستم برقی خودرو دارای قابلیت‌هایی است که در خرید باید به آن‌ها توجه کرد. قدرت استارت زنی بسیار بالایی که این باتری دارد، توانایی دوام و کارکرد طولانی در شرایط مختلف آب‌وهوایی و حتی تا دماهای نزدیک 20- درجه سانتی‌گراد را نیز دارد. مراقبت و نگهداری آن آسان بوده و با تمیز نگهداشتن محل اتصال سرباتری به آن، عمر طولانی باتری تضمین می‌شود. با توجه به کارکردی که باتری کیاوهیوندای مورد انتظار است، مقدار ذخیره انرژی در آن‌ها را بیشتر از باتری‌های دیگر در نظر می‌گیرند تا پاسخگوی خودرو باشند. از طرفی با توجه به این که کلسیمی بودن صفحات به کار رفته در باتری به طول عمر آن می‌افزاید، این مزیت در باتری‌های مورد بحث نیز استفاده شده است تا دوام طولانی داشته باشند. مرکز فروش آنلاین دیجی باتری با در نظر گرفتن تمامی شرایط مورد اشاره، با تهیه و پخش انواع باتری با ویژگی‌ها و مشخصه‌های مخصوص خودروهای کیاوهیوندای، نیاز مشتریان و بازار را تأمین نموده است که برای خرید از این مرکز معتبر می‌توانید به سایت آن مراجعه نمایید.

    باتری‌هیوندای سوناتا

    خرید باتری کیاوهیوندای
    آنچه که اهمیت دارد، در ابتدا شناخت از ویژگی‌ها و مشخصات وسیله نقلیه‌ای است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. دانستن نحوه عملکرد خودرو، کمک زیادی در انتخاب قطعات مورد نیاز به راننده خواهد نمود. این انتخاب آگاهانه باعث تأمین باکیفیت‌ترین و بهترین قطعات از مراکز معتبر شده و بالطبع در کارآیی خودرو نیز تأثیر مثبتی خواهد گذاشت. در نتیجه دوام و ماندگاری سایر قطعات که به طرق مختلف با هم در ارتباط هستند را بیشتر خواهد نمود. اهمیت انتخاب باتری کیاوهیوندای هم از این قاعده مستثنی نیست. زیرا اولین وسیله مورد استفاده قرار گرفته جهت استارت و حرکت خودرو، باتری ماشین‌کیا می‌باشد. ظرفیت این باتری نیز باید جریان الکتریسیته را در مدارات برقی به جریان انداخته تا ماشین همیشه سرحال کار نماید.

    برای خرید باتری ماشین‌هیوندای که از آن برای ماشین‌های‌کیا نیز استفاده می‌نمایند نکاتی وجود دارد که به برخی از آن‌ها اشاره می‌نماییم.

    1. در انتخاب باتری باید به مقدار انرژی مورد استفاده از آن توجه شود. مثلاً اگر راننده عادت داشته باشد که در گرمای تابستان استفاده بیشتری از کولر نماید باید باتری را انتخاب کند که ظرفیت آن بالاتر باشد.
    2. باتری‌های مناسب‌ هیوندای‌وکیا، اتمی و کلسیمی بوده و باتری اسیدی برای این خودروها مفید نمی‌باشد.
    3. معمولاً طول عمر مفید باتری کیاوهیوندای 2 الی 3 سال و یا حدود 40 هزار کیلومتر کارکرد خودرو می‌باشد که با مشاهده علائم اتمام باتری، باید به موقع تعویض شود تا ضرری به سایر قسمت‌ها وارد نسازد.
    4. خرید باتری حتماً از مراکز معتبر مانند فروشگاه آنلاین دیجی باتری خریداری شود تا از خدمات ضمانت و گارانتی آن امکان استفاده وجود داشته باشد.
    5. مزیت دیگری که خرید از فروشگاه معتبری نظیر دیجی باتری دارد این است که خریدار این اطمینان را خواهد داشت که برای محصول اصلی و باکیفیتی هزینه داده است.
    6. در نگهداری باتری به تمیز بودن سرباتری و چک کردن نشانگر آن توجه ویژه‌ای شود.
    7. توصیه‌ها و سفارشاتی که کارشناسان فروش باتری‌هیوندای پیرامون نگهداری و استفاده صحیح از باتری انجام می‌دهند به دقت توسط راننده اجرا شود.
    8. در صورت عدم روشن شدن ماشین با استارت‌های طولانی، احتمال این که باتری خالی شده باشد زیاد است. به همین دلیل نباید استارت مداوم تکرار گردد.
    9. باتری‌هایی برای ماشین‌های کیاوهیوندای مفید هستند که تاریخ تولید آن‌ها حداقل یکسال اعتبار داشته باشد. انتخاب باتری‌های کمتر از این مدت، برای خودرو مفید نمی‌باشند.

    فروشگاه اینترنتی دیجی باتری

    فروشگاه اینترنتی دیجی باتری زیر مجموعه شرکت نیمروز گستران یدک با در نظر گرفتن ویژگی‌های باتری‌کیا و باتری هیوندای، با تأمین باتری‌های اصل، نیاز مشتریان را برآورده نموده است. در این راستا برای استفاده از خدمات مشاوره‌ای و سفارش باتری دارای گارانتی می‌توانید به سایت دیجی باتری مراجعه نمایید. digibattri.com

     

    باتری‌‌‌هیوندای سانتافه

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو