فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

واردات خودروی هیبریدی قیمت خودروی داخلی را می‌شکند

عصر خودرو- نماینده مردم بافق در مجلس با بیان اینکه قیمت بالای خودروی داخلی و کیفیت پایین آن به علت نبود رقابت است، گفت: دست کم اجازه دهید خودروی هیبریدی(برقی) وارد شود، این مهم می‌تواند قیمت خودرو را بشکند.

واردات خودروی هیبریدی قیمت خودروی داخلی را می‌شکند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: بر اساس اصل 30 قانون اساسی آموزش و پرورش باید رایگان باشد، وزارت خانه فعلی حقوق معلمان حمایتی را از اسفند ماه پرداخت نکرده است. همچنین پاداش بازنشستگان فرهنگی حدود یک سال است که پرداخت نشده است.

    نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس با اشاره به مشکلات رانندگان گفت: قیمت لاستیک بین 30 تا 40 درصد گران شده است، روغن موتور همچنین گران شده است. از مسئولان ذی ربط می‌خواهم به این موضوعات رسیدگی کنند.

    این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از گرانی قیمت خودرو انتقاد کرد و گفت: این گرانی بر کالاهای دیگر تأثیر می‌گذارد. دست کم اجازه دهید خودروی هیبریدی(برقی) وارد شود. این مهم می‌تواند قیمت خودرو را بشکند. قرار بود مجلس این اقدام را انجام دهد که موافقت نشد. خودروهایی که در داخل ساخته می‌شود از کیفیت خوبی برخوردار نیست و علتش، نبود رقابت است.

    صباغیان ضمن درخواست از وزیر کار برای توجه به شوراهای اسلامی کار از مقام معظم رهبری خواست تا با شوراهای کارگری جلسه‌ای تشکیل دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط