فونیکسریمکسبهتام

بدنبال دپوی خودرو از سوی برخی خریداران؛

ابطال گارانتی ۱۳۰ هزار خودروی فروخته شده سایپا

عصر خودرو- ضمانت‌نامه ۱۳۰ هزار خودرو به دلیل مراجعه نکردن صاحبان برای امورات گارانتی که با هدف سودجویی خریداری شده از سوی شرکت سایپا باطل شده است.

ابطال گارانتی ۱۳۰ هزار خودروی فروخته شده سایپا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از صداوسیما، آقای مجید باقری افزود: از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال حدود 420 هزار خودرو در شرکت سایپا فروخته شده که حدود 30 درصد این تعداد هنوز برای انجام امور گارانتی مراجعه نکرده‌اند.

    قائم مقام سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: متاسفانه به دلیل نظام قیمت‌گذاری که بر صنعت خودرو حاکم است شاهد التهابات شدیدی در بازار خودرو هستیم که نقش آفرین آن واسطه‌ها هستند.

    باقری افزود: گویای این مسئله نظام قرعه‌کشی است که شاهد هستیم تعداد زیادی از مردم در قرعه کشی سایپا بار‌ها شرکت می‌کنند و همیشه گلایه دارند که در فرآیند قرعه‌کشی برای خرید خودرو انتخاب نمی‌شوند.

    قائم مقام سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: همکاران ما در شرکت سایپا پرونده خودرویی را پیدا کردند که این خودرو در صفر کیلومتر 4 بار خرید و فروش شده بود که این هم نشانه‌ای از حضور واسطه‌ها در بازار خودرو است.

    وی در خصوص نقش واسطه‌ها افزود: مردم بعنوان مصرف کننده واقعی در این شرایط مجبور هستند برای تهیه خودرو وجه بیشتری پرداخت کنند، اما این پول اضافه به سوی صنعت خودرو هدایت نمی‌شود بلکه فقط به جیب واسطه‌ها می‌رود.

    باقری گفت: به نظر می‌رسد اصلاح نظام قیمت‌گذاری یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. با توجه به اینکه نهاده‌های تولید از ابتدای امسال افزایش پیدا کرده است و بانک مرکزی به صورت رسمی تورم بخشی شش ماهه را اعلام کرده به ما ابلاغ شد در گروه سایپا به طور متوسط 16 درصد افزایش قیمت داشته باشیم.

    قائم مقام سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: در حال تلاش برای افزایش تولید هستیم تا نقش آفرینی بیشتری در کاهش التهابات بازار خودرو داشته باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو