فونیکسریمکسبهتام

سفارش امارات به روسیه برای تولید خودروهای لوکس و ضد گلوله

عصر خودرو- وزیر صنعت و تجارت روسیه از سفارش بزرگ امارات متحده عربی به شرکت آئوروس موتورز Aurus برای تولید تعداد زیادی از خودروهای برتر این شرکت خبر داد.

سفارش امارات به روسیه برای تولید خودروهای لوکس و ضد گلوله
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، دنیس مانتوروف، وزیر صنعت و تجارت روسیه روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران از سفارش امارات متحده عربی به شرکت آئوروس موتورز Aurus برای تولید تعداد زیادی از خودروهای برتر این شرکت، که به احتمال زیاد ضد گلوله خواهند بود، خبر داد.

    وی گفت: همکاران ما در حال گرفتن یک سفارش بزرگ هستند، من نمی توانم تعداد خودروهایی را که در مذاکره مطرح است را بیان کنم... به احتمال زیاد این سفارش مربوط به خودروهای ضد گلوله بزرگی خواهد بود که پایه این معامله و فراتر از آنچه طرف اماراتی قبلاً داشته است، محسوب می شوند.

    مانتوروف در مورد دیگر سفارشات خارجی احتمالی این خودروساز گفت: نخست وزیر قزاقستان چندی پیش با لیموزین ضد گلوله شرکت آئوروس ملاقات کرد. حتی شنیده ام که بحث هایی در مورد سفارش قزاقستان انجام شده است، اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد تعداد (خودروهای سفارش داده شده) و اینکه چه کسی سفارش خواهد داد، دریافت نکرده ام.

    هلدینگ اماراتی توازون Towazun یکی از سهامداران پروژه آئوروس است. عادل شیرینوف، مدیر اجرایی آئوروس پیشتر گفته بود که شرکت توازون در سال 2022 عرضه خودروی لوکس Aurus Senat به خاورمیانه را آغاز خواهد کرد.

    بر اساس این گزارش، برنامه این شرکت، اقدام به صادرات 70 تا 80 درصد از خودروهای Aurus تا سال 2030 به کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا است. چین و اروپای غربی در اولویت بعدی قرار دارند.

    شرکت آئوروس اولین برند خودروی لوکس روسی است که از ابتدا توسط موسسه طراحی NAMI ایجاد شده است. تولید انبوه خودروهای Aurus در اواخر ماه می در تاتارستان روسیه آغاز شد.

    سهامداران شرکت آئوروس عبارتند از شرکت نامیNAMI (63.5%)، توازن امارات (36%) و شرکت سولرز روسیه (0.5%).

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو