فونیکسریمکسبهتام

معرفی خودرو؛

سدان آکورا RDX خودرویی برای سال ۲۰۲۲ با ۲۷۲ اسب بخار قدرت

عصر خودرو- هر خودرو RDX دارای یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۲۷۲ اسب بخاری چهار سیلندر است که با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود.

سدان آکورا RDX خودرویی برای سال ۲۰۲۲ با ۲۷۲ اسب بخار قدرت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱:۰۰
  • معرفی خودرو؛ سدان آکورا RDX خودرویی برای سال 2022 با 272 اسب بخار قدرت
  • معرفی خودرو؛ سدان آکورا RDX خودرویی برای سال 2022 با 272 اسب بخار قدرت
  • معرفی خودرو؛ سدان آکورا RDX خودرویی برای سال 2022 با 272 اسب بخار قدرت
  • معرفی خودرو؛ سدان آکورا RDX خودرویی برای سال 2022 با 272 اسب بخار قدرت
  • سدان آکورا RDX خودرویی برای سال 2022 با 272 اسب بخار قدرت

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کسانی که به دنبال یک SUV جمع و جور با امکانات بالا و نوع ورزشی هستند، آکورا RDX 2022 را می پسندند؛ خودرویی که بهتر از مرسدس بنز کلاس GLC و پورشه ماکان است. مطمئناً، این خودرو به اندازه دیگر خودروهای آلمانی لوکس نیست، اما به لطف داشتن توربوشارژ چهار سیلندر ، به همان اندازه جذاب و از نظر فنی بسیار قدرتمند است.

شکایاتی از برخی امکانات این خودرو شده است که حول محور کابینی است که نسبت به نسل قبل کمتر مجلل است و همچنین یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته آن باعث می شود گاهی اوقات سرعت این خودرو به شدت کند شود تا توربو را تا نقطه جوش برساند. جدای از این مسائل، RDX یک شاسی بلند جمع و جور جادار، کاربردی، سرگرم کننده و با تجهیزات جامع است که تا حد زیادی رضایت بخش است.

RDX یک فیس لیفت سبک برای سال 2022 دریافت می‌کند که شامل تغییراتی در جلوپنجره شاسی‌بلند، ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در سپر جلو و سپر عقب از نو طراحی شده با نوک اگزوز مستطیلی شکل است. این خودرو با دو رنگ جدید عرضه می شود که شامل کربن مایع فلزی و فانتوم ویولت مروارید است و همچنین فضای داخلی RDX با ویژگی‌های فنی استاندارد و اختیاری جدید بهبود یافته است.

همه مدل‌ها اکنون با اتصال بی‌سیم Apple CarPlay و Android Auto و همچنین آمازون الکسا ارائه می‌شوند. یک پد شارژ بی سیم تلفن هوشمند اکنون در دسترس است و مدل‌های فناوری اکنون سیستم روشنایی محیط داخلی را با 27 رنگ ارائه می‌دهند. یک مدل PMC Edition با تولید محدود امسال نیز عرضه خواهد شد و رنگ بیرونی مروارید آبی لانگ بیچ با طرح رنگ داخلی ارکیده را می‌پوشد.

آکورا RDX را در یک تریم ارائه می‌دهد، اما چندین بسته مجزا همراه آن ارائه می‌دهد. دیفرانسیل جلو استاندارد است و کسانی که دمپر‌های تطبیقی ​​و نمایشگر هدآپ می‌خواهند باید برای بسته Advance استفاده کنند، اما این به طور قابل توجهی نتیجه را افزایش می‌دهد.

هر RDX دارای یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ 272 اسب بخاری چهار سیلندر است که با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک و هر دو دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک (یا "SH-AWD" در Acura-speak) ارائه می‌شود. نسخه A-Spec دارای یک پدال گازی است که در سرعت‌های پایین به خوبی عمل می کند؛ به لطف داشتن گیربکس 10 سرعته می‌توان سریع‌ دنده را تعویض کرد.

موتور توربوشارژ باعث می‌شود صدای RDX کمی شبیه به NSX باشد،  RDX نیز دارای چرخ‌های بزرگ 20 اینچی بود که با بسته A-Spec و سیستم تعلیق استاندارد موجود است.

مدل‌های دارای پکیج Advance دارای دمپر‌های تطبیقی ​​هستند که این امکان را می‌دهند کیفیت سواری تنظیم شود. در داخل، پشته مرکزی کمی شلوغ است، با تعداد زیادی دکمه، یک صفحه لمسی و یک انتخابگر چرخشی حالت درایو بزرگ که در جلو و وسط قرار دارد. در حالی که کیفیت ساخت قابل توجه کابین و ویژگی‌های استاندارد مطلوب (نورپردازی محیطی، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی، گرمکن، کنترل آب و هوای دو منطقه ای) مورد قدردانی قرار گرفت، RDX احساس لوکسی ند

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو