فونیکسریمکسبهتام

ورود تراینگل به حوزه طراحی و تولید تایرهای هواپیمایی

عصر خودرو-تراینگل به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تایر با بیش از ۴۵ سال سابقه و تولید انواع تایر برای تمامی وسایل نقلیه از خودروهای سواری تا خودروهای سنگین معدنی، باری، مسافری و ... که دامنه تولیداتش از آسیا تا آمریکای شمالی را پوشش می دهد و سایت های تولیدی متعددی از جمله در آمریکا دارد به تازگی در نمایشگاه صنایع هوایی استان هونان چین، از جدیدترین تایرهای هواپیمایی طراحی و ساخته شده توسط این شرکت رونمایی کرده است.

ورود تراینگل به حوزه طراحی و تولید تایرهای هواپیمایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، تراینگل از اکتبر 2019 در همراهی با سازمان هواپیمایی چین، در زمینه تحقیق و توسعه  دینامیک زمینی هواپیماهای سنگین مسافری به پروژه ای بزرگ پیوست. دینامیک زمینی هواپیماهای غول پیکر مربوط به تمامی تجهیزات هواپیماها برای فرود و حرکت روی زمین می شود که مهم ترین بخش آن ارابه فرود و تایرهای هواپیما است.

تراینگل در همین راستا و پس از تحقیق و توسعه طی 2 سال، نتایج تحقیقاتش را در نخستین نمایشگاه صنایع هوایی استان هونان در جنوب چین به نمایش گذاشت که شامل تایرهای جلو سایز 30x8.8R15 و تایر اصلی ارابه فرود به سایز 46x17.0R20 می شود. همچنین تایر 30x8.8R15 طراحی و ساخته شده توسط تراینگل، نخستین تایر رادیال در صنایع هوایی این کشور است که استاندارد CTSO-C62e را برای هوایپماهای مسافری کسب کرده است.

تراینگل هم اکنون آماده تولید این تایرها و عرضه آن به رنجیره تولید و تامین قطعات هواپیما در چین است. تا پیش از سال 2010 تنها 4 برند سازنده تایر در بین تولید کنندگان تایرهای هواپیما قرار داشتند که از آن جمله می توان به گودیر، میشلن، دانلوپ و بریجستون اشاره کرد. تایرهای هواپیمایی به گونه ای طراحی می شوند که بتوانند بیشترین وزن و فشار را در کوتاه ترین زمان تحمل کنند و از این جهت دستیابی به تکنولوژی ساخت این تایرها طی سال ها تنها در اختیار چند برند بوده و تراینگل از سال 2012 با همکاری انستیتو تکنولوژی هاربین چین، تحقی قو توسعه گسترده ای را در این زمینه آغاز کرده و اکنون به محصول نهایی در این حوزه دستیابی پیدا کرده و به جمع برند های معتبر جهانی در این زمینه پیوسته است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو