فونیکسریمکسبهتام

شاسی بلند جدید ژاپنی؛ تریل اسپرت ۲۰۲۲ چگونه خودرویی است؟

عصر خودرو- ارتفاع این تریم در مقایسه با نسخه استاندارد ۱۰ میلیمتر از سطح زمین افزایش داشه و برای رینگ های ۱۸ اینچی آن لاستیک های آفرودی در نظر گرفته شده است.

شاسی بلند جدید ژاپنی؛ تریل اسپرت ۲۰۲۲ چگونه خودرویی است؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران؛  هوندا از مدل 2022 شاسی بلند پرفروش خود یعنی پاسپورت رونمایی کرده است. این محصول در بازار آمریکا با قیمت پایه حدود 40 هزار دلار عرضه می شود.
از منظر طراحی، پاسپورت 2022 در تمامی قسمت ها کم نقص و با توجه به کلاس قیمتی خود یک انتخاب مناسب برای مشتریان بویژه خانواده ها محسوب می شود. چراغ های اصلی جلو الگوی جذاب و گرافیک داخلی جدیدی را ارائه می دهند.

برای تمامی تریم ها از پیشرانه 3.5 لیتری 6 سیلندر با 280 اسب بخار خروجی و گشتاور 355 نیوتن متر استفاده شده است. تنها گزینه برای جعبه دنده نیز نمونه 9 سرعته اتوماتیک خواهد بود.

تریم ایی اکس-ال با نمایشگر استاندارد 8 اینچی ویژه سیستم سرگرمی، شارژر بی سیم تلفن همراه، مونوروف الکتریکی، گرم کن صندلی ها در ردیف جلو، سنسورهای پارک عقب و جلو، ریموت استارت، درب صندوق عقب بازشونده با ریموت و پوشش چرم برای صندلی ها و جزئیات کابین ارائه می شود.

اما جذاب ترین تریم پاسپورت 2022 را باید تریل اسپرت بدانیم زیرا جزئیات افرودی ویژه ای را همراه دارد که آنرا بیشتر مورد توجه مشتریان ماجراجو قرار می دهد. ارتفاع این تریم در مقایسه با نسخه استاندارد 10 میلیمتر از سطح زمین افزایش داشه و برای رینگ های 18 اینچی آن لاستیک های آفرودی 245/60 در نظر گرفته شده است.

در نمای داخلی نیز لوگوی تریل اسپرت با جزئیات نارنجی رنگ حضور دارند. برای این نسخه آپشن آینه جانبی تاشونده خودکار و گرم کن برای برف پاکن ها بصورت استاندارد ارائه می شوند.

اما گرانترین مدل پاسپورت 2022 همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، الیت نامگذاری شده که آپشن گرم کن و تهویه صندلی ردیف جلو و عقب و همچنین گرم کن فرمان جز امکانات استاندارد آن است.

تمامی تریم ها در بخش ایمنی مجهز به آخرین نسخه از دستیار ایمنی اختصاصی این کمپانی با نام هوندا سنسینگ هستند که شامل ویژگی هایی مانند هشدار برخورد، ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، هشدار کمربند برای ردیف عقب و... می شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو