فونیکسریمکسبهتام

شاسی بلند جدید کیا موتورز معرفی شد +عکس

عصر خودرو- کارنز یکی از محصولات کیا موتورز است که در کلاس مینی ون و از سال ۱۹۹۹ تا کنون روی خط تولید قرار دارد.

شاسی بلند جدید کیا موتورز معرفی شد +عکس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران،  نسل اول این خودرو در سال 1999، نسل دوم 2006، نسل سوم 2012 و نسل چهارم در سال 2022 معرفی شده با این تفاوت که در جدیدترین مدل دیگر خبری از مینی ون نیست و با یک کراس اوور جدید روبرو می شویم.

نسل دوم این خودرو سابقه حضور در بازار ایران را دارد.

کارنز در بخش طراحی تا حدودی زیادی از مفاهیم و الگوهای سول دیگر محصول کیا موتورز استفاده کرده است. خودرو از منظر ابعاد برابر با 4540 میلیمتر در طول، 1800 میلیمتر در عرض و 1700 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2780 میلیمتر است.

فضای داخل کابین تفاوت هایی با دیگر محصولات این کلاس کیا موتورز دارد. عناصر کرومی در قسمت های مختلف به کار گرفته شده تا جذابیت های ظاهری بیشتری ایجاد شود. از فناورانه ها نیز باید به نمایشگرهای 10.25 اینچی برای اطلاعات کیلومتر و همچنین تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد که کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

نورپردازی داخلی هوشمند، سیستم بهبود دهنده هوای داخل کابین، تهویه صندلی های ردیف جلو، سیستم صوتی با 8 اسپیکر از برند حرفه ای بوز، سانروز و ... از دیگر امکانات این بخش هستند.

در رابطه با ایمنی نیز باید به مواردی مانند: دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، ترمز اضطراری و... به عنوان آپشن استاندارد اشاره کرد. با پرداخت هزینه آپشن نیز می توان امکاناتی شامل سنسورهای پارک جلو و برف پاک کن اتوماتیک شیشه جلو را انتخاب کرد.

در بخش پیشرانه این محصول از نمونه 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 115 اسب بخار خروجی و گشتاور 144 نیوتن متر استفاده شده است. همچنین نمونه 1.4 لیتری توربوشارژ با 140 اسب بخار خروجی و گشتاور 242 نیوتن متر قابل سفارش است.

اما برای طرفداران دیزل نیز یک گزینه وجود دارد که مربوط به نمونه 1.5 لیتری دیزل با 115 اسب بخار خروجی و گشتاور 250 نیوتن متر می شود.

موتورهای بنزینی با جعبه دنده 6 سرعته دستی ارائه می شوند اما نمونه توربوشارژ با جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک نیز قابل سفارش است.

پیشرانه دیزل با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک عرضه می شود.

قیمت هنوز مشخص نشده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو