فونیکسریمکسبهتام

استقرار ۳۰۶ دستگاه خودروی برف روب و ۱۰ هزار کارگر در مناطق ۲۲ گانه تهران

عصر خودرو- مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از روز گذشته ۳۰۶ دستگاه خودروی برف روب و نمک پاش در سطح مناطق ۲۲ گانه مستقر شده‌اند و از امروز صبح ۵۰۰ دستگاه خودروی غیرتخصصی دیگر هم اضافه شده است تا شهر با تشدید بارش برف دچار مشکل نشود.

استقرار ۳۰۶ دستگاه خودروی برف روب و ۱۰ هزار کارگر در مناطق ۲۲ گانه تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، اصغر عطایی درباره وضعیت خدمت رسانی سازمان خدمات شهری در ساعات برفی پایتخت، بیان کرد: روز گذشته بارش باران در تعدادی از مناطق کوهپایه‌ای شهر تهران آغاز شد و تا شب ادامه داشت. از بامداد امروز نیز بارش برف خفیف در تعدادی از مناطق شمالی شهر تهران آغاز شده و به گفته هواشناسی بارش برف و باران تا 12 امشب ادامه دارد.

    مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه روز گذشته تمامی نیروهای خدماتی مناطق 22 گانه شهرداری تهران آماده باش کامل بودند، افزود: 306 دستگاه ماشین آلات مکانیزه برف روب و نمک پاش از شب گذشته در سطح مناطق 22 گانه مستقر شده‌اند. از امروز صبح همین تعداد خودرو به همراه 500 دستگاه خودروی غیرتخصصی دیگر نیز در سطح معابر مستقر و آماده باش هستند.

    به گفته عطایی، مخازن زرد رنگ از شن و نمک مخصوص پر شده‌اند تا در صورت نیاز و تشدید برودت هوا برای جلوگیری از یخ زدگی سطح معابر توسط نیروهای خدماتی در هر ناحیه استفاده شوند.

    او در ادامه اضافه کرد: بیش از 10 هزار عوامل کارگری در بخش‌های مختلفی نظیر برف روبی، برف تکانی، شن پاشی و ... در سطح مناطق 22 گانه آماده باش هستند تا با کاهش دما، شهر دچار مشکل نشود.

    مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه طبق آخرین گزارش از سطح شهر تنها دو نقطه از دو منطقه شمالی شهر تهران دچار مشکل کوچکی شده بودند که به سرعت برطرف شد، عنوان کرد: تمامی عوامل خدماتی برای تشدید بارش برف و ارائه خدمت رسانی در آماده باش کامل هستند.

    بنا براعلام سایت شهر، عطایی در پایان، بیان کرد: اکیپ‌های مجزا نیز برای برف تکانی از شاخه درختان در بوستان‌ها، بزرگراه‌ها و سطح معابر به همراهی تمامی تجهیزات و ادوات لازم، آماده خدمت رسانی هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو