فونیکسریمکسبهتام

نایب رییس کمیسیون آموزش:

موفقیت های گروه بهمن و کروز به عنوان یک بخش خصوصی موفق قابل تحسین است

عصر خودرو- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشحال هستم که قطعه سازی کروز به عنوان یک بخش خصوصی واقعی پا به عرصه گذاشته و در حوزه داخلی سازی نیز موفقیت های بی شماری را کسب کرده است.

موفقیت های گروه بهمن و کروز به عنوان یک بخش خصوصی موفق قابل تحسین است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، وی با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.
    در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن نیز توسط نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.
    از سویی دیگر نادری با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید  این مجموعه بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.
    یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های قطعه‌سازی کشور که طی این سال‌ها بخش عمده نیاز خودروساز و بازار برطرف کرده، هلدینگ صنایع کروز بوده است. این گروه همواره بر داخلی‌سازی قطعات تاکید داشته است.
    گفتنی است؛ کروز در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو که آبان ماه سال جاری برگزار شد؛ از یازده مجموعه قطعه پیشرفته جدید خود که توسط مهندسان کشور بومی سازی شده را رونمایی کرد.
    احمد نادری نایب رییس کمیسیون آموزش در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این  بازدید با تاکید بر اینکه ظرفیت تولید در قطعه سازی کروز و گروه بهمن منحصر به فرد است، گفت: خوشحال هستیم که یک بخش خصوصی واقعی پا به عرصه گذاشته و در حوزه داخلی سازی نیز موفقیت های بی شماری را کسب کرده است.
    نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت از تولید کنندگان و تقویت این بخش تصریح کرد: با توجه به شعار امسال با رویکرد تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید موانع تولید را برطرف کنیم تا به رونق اقتصاد و اشتغالزایی کمک شود.
    نادری با بیان اینکه قانون گذاری و نظارت بر اجرای آن دو ظیفه نمایندگان ملت به شمار می رود، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا با تسهیل قوانین در رفع مشکلات تولید کمک کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو