فونیکسریمکسبهتام

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

کمیسیون صنایع مجلس باز نشدن ایربگ خودروهای تصادف بهبهان را بررسی می کند

عصر خودرو- نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: فضای انحصاری صنعت خودرو نباید کیفیت خودروهای تولیدی را تحت‌الشعاع قرار داده و موجب بی توجهی خودروسازان به این امر مهم شود.

کمیسیون صنایع مجلس باز نشدن ایربگ خودروهای تصادف بهبهان را بررسی می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا درباره باز نشدن کیسه هوای خودروهای حاضر در تصادف بهبهان ،گفت: سازمان ملی استاندارد باید به موضوع علت باز نشدن ایربگهای این خودروها ورود کند، زیرا این خودروها تاییدیه نهایی سازمان ملی استاندارد را داشتند.

    نماینده مردم سنقر در مجلس شورای افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید این موضوع را بررسی کرده و خودروسازان را ملزم به افزایش کیفیت محصولات تولیدی کند، باید مشخص شود، علت عمل نکردن ها کیسه هوا  در خودروها چیست؟

    وی اضافه کرد:  هر چند خودروسازان هزینه کیسه هوا را هنگام فروش از مصرف کننده دریافت می کنند  اما این ایربگ ها در مواقع بحرانی و هنگام تصادف عمل نمی کنند.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به ضرورت ورودسازمان بازرسی به این موضوع ادامه داد: کمیسیون صنایع و معادن علت باز نشدن کیسه هوای خودروهای تصادف بهبهان را بررسی و پیگیری می‌کند و اقدامات لازم را انجام می دهد.

    نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تولید خودروهای تولید داخل  باید به کیفیت توجه ویژه شود؛ فضای انحصار  صنعت خودرو نباید کیفیت را تحت‌الشعاع قرار داده و موجب بی توجهی خودروسازان به این امر مهم شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط