فونیکسریمکسبهتام

راهی که با واردات میتسوبیشی آغاز شد و به خودروسازی رسید

آرین سرمایه یازده ساله شد

عصر خودرو- هلدینگ آرین سرمایه متشکل از شرکت های فعال در حوزه خودرو سواری، تجاری، راهسازی و تایر که فعالیتش را از دوم بهمن ماه سال ۱۳۸۹ با شرکت آرین موتور پویا و عرضه خودروهای سواری میتسوبیشی آغاز کرد، امروز وارد دوازدهمین سال فعالیتش شد.

آرین سرمایه یازده ساله شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، دوم بهمن ماه همچنین سالروز آغاز فعالیت شرکت آرین موتور پویا و شاخه عرضه خودروهای سواری این هلدینگ است که به عنوان نماینده خودروهای سواری میتسوبیشی در ایران تعداد قابل توجهی از مدل های لنسر، میراژ، ASX و اوتلندر این برند را روانه بازار خودرو کشور کرد و با وضع تحریم ها علیه ایران و محدودیت های ارزی کشور، واردات این خودروها متوقف شد و هلدینگ آرین سرمایه تفکری تولید محور را در پیش گرفت و در همین راستا با راه اندازی شرکت آرین پارس موتور مدتی است در قالب یک خودروساز در کلاس های مختلف مشغول فعالیت است. هم اکنون محصولات دیزلی برند JAC شرکت آرین دیزل در سایت تولیدی آرین پارس موتور به تولید می رسد و در آینده محصول جدید و کراس اوور شرکت آرین موتور نیز به خط تولید جدید این واحد تولیدی خواهد پیوست.

    عملکرد هلدینگ آرین سرمایه طی یازده سال گذشته به گونه ای بوده که به نظر می رسد تولید یک محصول سواری در کنار 3 مدل کامیونت و ون سان ری پایان برنامه های توسعه ای این مجموعه نباشد و احتمالا شاهد اضافه شدن محصولات دیگر در کلاس های متفاوت و همچنین خودروهای سواری جدید نیز خواهیم بود. آرین سرمایه در دهمین سال فعالیتش قدم های اصلی تبدیل شدن به یک تولید کننده خصوصی خودرو در کشور(که از سال 1396 کلید خورده بود) را برداشت و در دهه دوم فعالیت هایش به دنبال گسترش سبد محصولات تولیدی است و احتمالا در همین زمینه و در آینده نزدیک خبرهای تازه بیشتری از این گروه خصوصی خواهیم شنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط