فونیکسریمکسبهتام

اسامی منتخبین دوشنبه اعلام می‌شود

قرعه‌کشی عرضه ۶ محصول سایپا در دو طرح پیش فروش برگزار شد

عصر خودرو- قرعه کشی دو طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید ۶ محصول سایپا در هفته اول بهمن ماه ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۸ روز دوشنبه، ۴ بهمن ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

قرعه‌کشی عرضه ۶ محصول سایپا در دو طرح پیش فروش برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، قرعه کشی دو طرح پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید 6 محصول سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، کوییک.اس، شاهین.جی، ساینا.اس و سایپا 151 با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

    در طرح اخیر پیش فروش یک ساله سایپا 98 هزار و 675 نفر شرکت کردند که 96 هزار و 297 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

    ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 15 هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، 30 هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

    در این طرح دو هزار و 200 دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این دو هزار و 700 دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، هزار و 700 دستگاه کوییک.آر، هزار و 800 دستگاه کوییک.اس، 6 هزار و 100 دستگاه ساینا.اس و 500 دستگاه سایپا 151 عرضه می شود.

    همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا 28 هزار و 968 نفر شرکت کردند که 26 هزار و 932 نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

    ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 12هزار و 500 خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، بر اساس قرعه کشی تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی و رزرو مشخص شدند.

    اسامی منتخب دو طرح پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا -دو شنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت 8 روز دوشنبه به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

    گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین دو طرح پیش فروش، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو