فونیکسریمکسبهتام

معرفی و بررسی فاکتور های مهم بهترین تعمیرگاه های تویوتا در دنده معکوس

عصر خودرو- در این مطلب قصد داریم با معرفی مختصر برند تویوتا ژاپن و همچنین حضور آن در ایران به فاکتور های مهم داشتن یک تعمیرگاه تویوتا خوب در تهران از نگاه دنده معکوس بپردازیم.

معرفی و بررسی فاکتور های مهم بهترین تعمیرگاه های تویوتا در دنده معکوس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کمتر کسی پیدا می شود که نام و آوازه یکی از بزرگترین برند های خودرو سازی دنیا یعنی تویوتا را نشنیده باشد. تاریخچه این شرکت به اوایل قرن بیستم برمی گردد زمانی که هنوز شرکت در صنعت نساجی فعالیت داشت. در سال 1924 ساکیشی تویودا دستگاه اتوماتیک ریسندگی را اختراع و در سال های آتی، آن را در یک خط تولید کوچک به تولید می رساند. در نهایت پنج سال بعد یعنی در سال 1929 طرح ساخت این محصولات به یک شرکت انگلیسی واگذار گردید.

    زیر نظر فرزند تویودا، دپارتمان خودرو شرکت در سال 1933 با هدف تولید خودرو های مناسب با شرایط ژاپن تاسیس شد و پس از حدود 2 سال نخستین کارخانه خودروسازی شرکت تویوتا آغاز به کار کرد، همچنین در سال آتی نام شرکت از تویودا به تویوتا تغییر یافت. بدین ترتیب یکی از موفق ترین کارخانجات ریسندگی ژاپن بین دو جنگ جهانی با تغییر گرایش به کارخانه خودرو سازی تبدیل شد. نخستین محصول تجاری تویوتا یک کامیون 1.5 تنی با نام G1 بود.

    کلیه خط های تولید این شرکت در طی جنگ جهانی دوم در اختیار کشور ژاپن و برای تولید کامیون بود، در ادامه پس از جنگ نیز اجازه تولید خودرو به تویوتا داده نشد.

    در ابتدای دهه 50 میلادی با مرگ کیشیرو، مسئولیت شرکت بر عهده ایجی تویوتا پسرعمو ی او قرار گرفت. ایجی به همراه فرزند کیشیرو در طی سال های بعد تویوتا را به یکی از بزرگترین و بهترین برند های خودرو سازی دنیا تبدیل کردند.

    سابقه حضور تویوتا در ایران به سال های پایانی دهه 30 شمسی بر می گردد. در آن دوره بازار خودرویی ایران در اختیار برند های آلمانی، آمریکایی و همچنین انگلیسی بود. این شرکت با ثبت نمایندگی رسمی وارد بازار شد و از اولین خودرو های وارد شده به کشورمان می توان به مدل لندکروزر اشاره کرد. در طی سال های بعد محصولات ژاپنی به طور گسترده تری در بازار ظاهر شدند و تویوتا توانست در دهه 50 با نمایندگی ایرتویا‌ به عنوان شرکت رسمی، حضور خود را در ایران پر رنگ تر کند.
    خودرو های تویوتا همواره به داشتن دوام بالا در شرایط آب و هوایی بد و نوعی خودرو هایی با خرابی بسیار پایین معروف هستند، به همین دلیل مدل های مختلف تویوتا در ایران بسیار پرطرفدارند و از جمله مدل های محبوب این شرکت خودرو ساز در ایران می توان به کمری، کرولا، یاریس، لندکروز، رافور، پرادو و پریوس اشاره کرد.

    فاکتور های موثر یک تعمیرگاه خوب تویوتا 

    هرچقدر هم یک برند به دوام بالا و به اصطلاح خراب نشدن معروف باشد باز هم شما برای انجام مواردی همچون چک آپ سالیانه، انجام سرویس های دوره ایی شامل تعویض روغن، بازدید موتور، تنظیم موتور و غیره نیاز به یک تعمیرگاه مطمئن، با تجربه و با سابقه دارید. برند تویوتا هم از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به فاکتور های مهم داشتن یک تعمیرگاه تویوتا می پردازیم.

    استفاده از قطعات و لوازم یدکی اورجینال و مورد تایید تویوتا

    استفاده از قطعات و یا برای مثال آپشن های متفرقه ریسک های بزرگی به همراه دارد و ممکن است در آینده خسارت های بیشتری به خودرو شما وارد کند. پس، حتما قبل از سپردن خودروی خود به تعمیرگاه از استفاده تعمیرگاه از قطعات اورجینال باخبر شوید.

    داشتن تجربه و تخصص

    یکی از مهمترین فاکتور های داشتن یک تعمیرگاه تویوتا از نظر وب سایت دنده معکوس داشتن تخصص به همراه تجربه بالا است. با استفاده از قابلیت های سایت دنده معکوس مثل امتیاز دهی و نظرات سایت می توانید از تجربه کاربران در رابطه با خدمات تعمیرگاه ها با خبر شوید.

    ارائه خدمات همراه با گارانتی

    با در نظر گرفتن شرایط فعلی و کمبود قطعات، ارائه گارانتی مطمئن یکی از پیش شرط های یک تعمیرگاه خوب تویوتا است. داشتن گارانتی خدمات به مراجعه کننده حس رضایت و همچنین اطمینان را القا می کند که در آینده اگر همان مشکل دوباره برای او پیش آمد می تواند بدون هزینه، اضافه ایراد را رفع کند.

    تنوع خدمات ارائه شده

    اکثر تعمیرگاه تویوتا های لیست شده در وب سایت دنده معکوس خدمات متنوعی را مراجعین ارائه می دهند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس
    • صافکاری و نقاشی
    • عیب یابی تخصصی (دیاگ)
    • تعمیرات جلوبندی
    • رفع ایراد های الکترونیکی و ...

    با مراجعه به صفحه بهترین تعمیرگاه های تویوتا در تهران در وب سایت دنده معکوس، لیست کاملی از تعمیرگاه ها متخصص و با تجربه مشاهده می کنید و می توانید با توجه به نیاز خود و همچنین نزدیک ترین آدرس، بهترین و مناسب ترین مرکز را انتخاب کنید. با توجه به تقریبا یکی بودن حوزه خدمات تویوتا و لکسوس پیشنهاد می شود از صفحه بهترین تعمیرگاه های لکسوس نیز بازدید کنید.

    اگر صاحب یک تعمیرگاه هستید و مایلید مرکز خود را در وبسایت دنده معکوس ثبت کنید با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

    تفاوتی ندارد که تعمیرگاه شما در کدام قسمت تهران قرار دارد ثبت پروفایل در سایت به صورت کاملا رایگان بوده و شما می توانید اطلاعات کامل همانند : عکس، توضیح کوتاه، لیست خدمات، آدرس کامل، تلفن های ثابت و همراه، خودرو های تحت پوشش و دیگر اطلاعات مهم را به شماره تماس موجود در صفحه تماس با ما ارسال نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط