فونیکسریمکسبهتام

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ:

رانندگان پرخطر منتظر دریافت پیامک باشند

عصر خودرو- جانشین پلیس راهور تهران بزرگ: فعالیت قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ ادامه دارد و برای رانندگان پر خطر پیامک ارسال می‌شود.

رانندگان پرخطر منتظر دریافت پیامک باشند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید "ابوالفضل موسوی پور" جانشین پلیس راهور تهران ضمن بیان ضرورت کار قرارگاه سرعت در شهر تهران بیان داشت: با پیگیری‌هایی که صورت پذیرفت امسال نیز قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ کار خود را ادامه می‌دهد.

    سرهنگ موسوی پور ابراز داشت: همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ مسئولیت این کار را برعهده دارند و زیر نظر مستقیم رییس این مرکز، قرارگاه کنترل سرعت فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

    وی اظهار کرد: قانون گذار سرعت را به سه بخش تقسیم کرده است که بخشی از سرعت‌ها تا 30 کیلومتر بیش‌تر از حد مجاز است و بخش دیگری 30 کیلومتر تا 50 کیلومتر بالاتر

    این مقام پلیس ادامه داد: قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ سرعت‌های بالاتر 50 کیلومتر در ساعت را بررسی و کنترل می‌نماید.

    سرهنگ موسوی پور افزود: دوربین ثبت تخلفات، سرعت‌های غیر مجاز را ثبت می‌کنند و همکاران بنده با رصد، سرعت‌هایی که 50 کیلومتر بالاتر از سرعت مجاز بوده را از طریق سامانه‌هایی که در دسترس داریم ثبت کرده و این تخلف از طریق پیامک برای مالکین ارسال می‌گردد.

    وی گفت: برای بار اول و دوم حضور رانندگان متخلف در کلاس‌های آموزشی پلیس راهور لازم است و بحث توجیه و آموزش و اعمال قانون و پرداخت جرایم مطرح می‌شود و اگر این تخلفات به بار سوم برسد برابرماده 618 قانون مجازات اسلامی این تخلف اخلال در نظم محسوب شده و پرونده تحویل مقامات قضایی می‌گردد.

    وی افزود: برای بیش از 3500 راننده از ابتدای سال جاری پیامک ارسال شده که امیدواریم با احترام به قانون و کاهش سرعت‌ها توسط رانندگان شاهد حوادث تلخ در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو