فونیکسریمکسبهتام

بهترین فرصت های خرید خودرو در سراسر ایران!

عصر خودرو- این روزها با توجه به تورم و افزایش قیمت همه محصولات در ایران، خرید خودرو برای شهروندان با مشکلات متعددی همراه است. بیشتر افراد به دنبال فرصت‌هایی مناسب جهت خرید اتومبیل هستند.

بهترین فرصت های خرید خودرو در سراسر ایران!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در ایران شرکت‌های بزرگی مانند سایپا‌ و ایران خودرو، کار خرید ماشین را برای مردم آسان‌تر کرده‌اند. بدین صورت که با انجام قرعه کشی‌ها و پیش فروش خودروها با قیمتی مناسب‌تر از قیمت بازار، اتومبیل‌ها را به مردم تحویل می‌دهند.

    پیش فروش سایپا‌ و پیش فروش ایران‌ خودرو تحت شرایط خاصی در زمان‌های خاصی انجام می‌شود که در این بخش به معرفی این شرایط و انواع فروش فوق العاده سایپا‌ و ایران‌ خودرو می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در خصوص ثبت نام سایپا‌ و ثبت نام ایران‌ خودرو ارائه دهیم.

    جدیدترین طرح ثبت نام هفتگی ایران‌ خودرو و سایپا

    ایران خودرو و سایپا‌ در مدت‌های خاصی طرح‌های ویژه‌ای را برای خریداران خود ارائه می‌دهند. فروش فوق العاده ایران‌ خودرو و سایپا‌ را می‌توان یک امتیاز ویژه برای برندگان قرعه کشی سایپا و ایران‌ خودرو در نظر گرفت. بعد از افزایش قیمت خودروها در بازار آزاد این فروش فوق العاده با انواع مختلفی از محصولات سایپا‌ و ایران‌ خودرو آغاز شد. مدت زمان تحویل محصولات سه ماهه بوده و قیمت آن نیز قطعی است. طرح‌های این شرکت‌ها و ثبت نام در سایپا‌ و ایران‌ خودرو دارای شرایطی است که در بخش بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

    فروش فوق العاده سایپا

    جدیدترین طرح ثبت نام سایپا از با عرضه 6 محصول  از ساعت هشت صبح پنجشنبه 7 بهمن‌ آغاز شده و در پایان روز جمعه 8 بهمن‌ ماه به پایان می‌رسد. و در این طرح خودروهایی مانند کوییک‌ دنده‌ای‌ با قیمت 165 میلیون تومان، با تحویل 3 ماهه، تیبا‌ SX با قیمت 118 میلیون تومان، تیبا‌ EX2 رینگ فولادی با قیمت 125 تومان روانه بازار شدند. برای دسترسی به این طرح ابتدا باید در قرعه کشی سایپا‌ شرکت کنید و برای این کار نیز باید از طریق وب سایت سایپا‌ اقدام نموده تا یکی از برندگان خوش شانس این خودروها باشید.

    شرایط ثبت نام جدیدترین طرح سایپا

    برای اینکه در قرعه کشی سایپا‌ شرکت کنید و یکی از برندگان این خودروها شوید، می‌بایست شرایط زیر را داشته باشید:

    • داشتن 18 سال سن و گواهینامه پایه سه
    • نداشتن پلاک انتظامی
    • داشتن کد پستی هم استان با نمایندگی
    • داشتن شماره شبا، شماره حساب و شماره کارت برای فرد متقاضی
    • عدم خرید اتومبیل در 2 سال اخیر از شرکت‌های داخلی خودروسازی

    توجه داشته باشید که پس از تحویل خودرو و پس از گذشت 5 ماه باید برای سرویس‌های اولیه به نمایندگی مربوطه مراجعه کنید تا از باطل شدن گارانتی آن جلوگیری کنید. همچنین خوب است بدانید که هر کد ملی فقط یک بار قادر به شرکت در طرح‌های مختلف ثبت نام ایران‌ خودرو و سایپا‌ می‌باشد.

    جدیدترین طرح ثبت نام ایران خودرو

    پیش فروش ایران‌ خودرو نیز یک امتیاز ویژه برای خریداران محسوب می‌شود. این قرعه کشی نیز دارای شرایط ویژه‌ای است که از مهم‌ترین آن‌ها داشتن گواهینامه پایه 3 و حداقل 18 سال سن است. همچنین باید از خرید آخرین خودرو، دو سال گذشته باشد و هر کد ملی یک بار می‌تواند در طرح ثبت نام ایران خودرو شرکت کند. داشتن حساب بانکی معتبر برای واریز وجه نیز یکی دیگر از شرایط ثبت نام ایران‌ خودرو است.

    چنانچه برنده یکی از این طرح‌ها باشید و نام شما در سایت اعلام شده باشد، 3 روز مهلت دارید تا مبلغ اولیه را به حساب شرکت واریز نمایید. توجه داشته باشید که عدم واریز وجه به معنی انصراف از قرعه کشی و عدم دریافت خودرو خواهد بود. همچنین لازم است بدانید که سند این خودروها کاملا آزاد بوده و نگرانی بابت سند نخواهید داشت.

    پیش بینی نرخ خودرو در پایان سال 1400

    بسیاری از رسانه‌ها این روزها خبرهای زیادی از افزایش نرخ خودرو اعلام کرده اند. این اخبار قیمت پراید‌ را از مرز 160 میلیون عبور داده است. با توجه به نظر کارشناسان مختلف نیز با توجه به افزایش نرخ دلار، قیمت خودروها هم تا پایان سال حدودا 4 تا 5 درصد افزایش خواهد داشت. برخی معتقد هستند که با ریزش دلار، نرخ خودروها نیز کاهش می یابد اما با این حال باز هم نرخ درب کارخانه به هیچ وجه ارزان‌تر نخواهد شد.

    جمع بندی

    با توجه به افزایش قیمت خودروها و تورم در بازار‌ خودرو بهتر است که در طرح‌های مختلف ثبت نام سایپا‌ و ایران‌ خودرو شرکت کنید و اتومبیل مورد نظر خودتان را با قیمت درب کارخانه خریداری کنید. این طرح‌ها با توجه به آمار زیادی که دارند، بسیار امیدوارکننده هستند.

    برای اینکه در قرعه کشی سایپا‌ و ایران‌ خودرو برنده باشید باید همانطور که در این مطلب گفته شد ابتدا ثبت نام نمایید تا شاید شما هم یکی از برندگان خوش شانس این شرکت‌ها باشید. هر دو شرکت‌ها برای ثبت نام شرایط ویژه‌ای ارائه داده اند که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم. با توجه به اینکه طرح‌های جدید سایپا‌ و ایران‌ خودرو به تازگی شروع شده اند بهتر است همین حالا اقدام کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو